Sony Cybershot DSC-T3 - raar probleem / witte foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

ekimike86

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2006
Ik heb op vakantie iets opmerkelijks meegemaakt. Mijn camera is na een avond stappen nogal kapot gegaan. Niet fysiek, maar wel van binnen denk ik. Wanneer ik foto's maak zijn die geheel wit (je ziet heel vaag de objecten die je fotografeert, maar over het algemeen is de foto helemaal wit). Filmen kan echter wel gewoon... Daarnaast werkt het scherm ook gewoon goed. Ik kan zowel door de lens als mede door het scherm te kijken gewoon zien wat ik wil fotograferen.

Ik heb de camera helemaal gereset, master reset, batterij helemaal leeg laten lopen en opnieuw opgeladen, foto's gemaakt zonder de memory card ... niets helpt. Wie o Wie weet wat het probleem is? Sluitertijd? Lens?

Ik weet niet zo goed op welke termen ik moest googlen dus hoopte dat iemand hier dit probleem herkent.

Ik hoor het wel :)

groeten, Mike!

Ik denk toch wel dat ie echt stuk is. Je zou inderdaad zeggen dat de sluitertijden nu te lang zijn, vandaar die overbelichting. Maar bij de (kleine) camera's van tegenwoordig kun je daar als consument weinig aan doen. En die dingen heb je gedaan (resetten enzo). Je kunt nog kijken of je de firmware voor deze camera zelf kunt updaten, misschien dat dat helpt..

Ik denk toch wel dat ie echt stuk is. Je zou inderdaad zeggen dat de sluitertijden nu te lang zijn, vandaar die overbelichting. Maar bij de (kleine) camera's van tegenwoordig kun je daar als consument weinig aan doen. En die dingen heb je gedaan (resetten enzo). Je kunt nog kijken of je de firmware voor deze camera zelf kunt updaten, misschien dat dat helpt..

denk niet dat er voor een camera van vier jaar oud nieuwe firmware is? Heb overigens nooit geupdate. Iemand misschien een idee hoe het kan komen? Vocht? Laten vallen? De camera is die bewuste avond door nogal wat verschillende handen gegaan.

iemand die mij kan vertellen waar ik firmware hiervoor kan vinden en of het uberhaubt zin heeft? Ben een beetje bang dat ik hiermee mijn camera helemaal om zeep ga helpen...

alvast dank

Je kan het altijd proberen. Wat heb je aan een fotocamera waar je niet goed foto's kan maken? Okey, je hebt de filmfunctie nog. Maar daar mee is dan ook alles gezegd. Ik weet niet of er nog firmware voor is, ik heb geen ervaring met Sony.

Nee ik heb het nooit uitgevonden wat het probleem was. Ik heb de camera voor een goede prijs verkocht aan iemand die er wel raad mee wist echter heb ik nooit te horen gekregen wat hij er mee ging doen. Volgens mij wist hij wel wat hij er aan kon doen. Sorry en succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan