sony cybershot dsc-w55 kapot?

• Onderwerp starter Onderwerp starter wake
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wake

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2007
hallo,

ik heb een sony cybershot dsc-w55 en hij doet iets heel raars.

als ik hem aan zet dan komt er een zwartbeeld met in het midde "access"
de lens gaat dan een paar keer naar binne en naar buiten en dan zegt hij "turn power off and on again". als ik dat doe gebeurt er hetzelfde
ik kan wel nog via de playtoets mn fotos bekijken maar verder doet niets het.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

groetjes
bo

Laatst bewerkt:
Zit er ergens een reset-knopje? Al in de handleiding gekeken?

ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb dit probleem al vaker gehoord en toen stuurde men de camera gewoon op naar de fabrikant (in dat geval was het een Olympus). maar als iemand een makkelijkere oplossing heeft dan graag!

ik had uit eindelijk mijn camera opgestuurd naar sony en ze hebben hem kosteloos voor mij gemaakt.

op internet had ik gevonden dat je op de lens moest slaan enzo, ik zou het niet doen want volgesmij helpt het niets

Bij mij zat wel nog garantie op de camera, maar ik las toen der tijd op internet dat het probleem alleen voorkomt als je je camera hebt laten vallen. Dat was bij mij niet gebeurt en dat had ik in de brief geschreven.

ik denk dat geen garantie betalen betekend.. maar je kunt is de helpdesk ofzo opbellen?

ik heb de helpdesk opgebeld en hun zeggen dat ze het kunnen laten repareren voor ongeveer €75 maar dat weet ze maar voor 50 % :shocked:
ik vind het eigenlijk wel belachelijk dat ik er voor moet betalen als het niet eens mijn eigen fout is :evil:
Ik heb het toestel alleen in de zomer van het jaar 2007 gebruikt toen wij met vakantie gingen .Voor de rest niet .:confused:
Ik kom er pas achter, want wilde een foto maken van een auto omdat ik die wilde verkopen:mad:
Heb de telefoniste dat ook uitgelegd maar had daar geen begrip voor

KAN IK NOG WAT DOEN ZODAT HET KOSTELOOS WORDT GEREPAREERD
IK WOON IN DE BUURT VAN DE Consumten Informatiecentrum

Alvast bedank voor het meehelpen naar een oplossingt! :thumb:

sony cybershot dsc w55

hallo allemaal,
ik heb het zelfde probleem als wake camera lens gaat bij inschakelen in en uit ,waarop het display verschijnt. toegang en dan gaat de lens heen en weer.
vervolgens begint het toestel te piepen en verschijnt er schakel uit en weer in.vervolgens sluit de camera weer en staat dan weer uit.ik kan wel mijn foto's bekijken en daar hou het op:o wordt het een nieuwe kopen of heeft iemand een oplossing?

alvast bedankt.
Aloys

zit waarschijnlijk geen garantie meer op ofwel?

bij mij was er een onderdeel kapot wat vervangen moest worden, dit kun je waarschijnlijk niet zelf doen, je bent dus afhankelijk van de reparatie afdeling van canon. Je zou daar moeten informeren wat de reparatie kost, en ondertussen op zoek gaan naar de koste van een nieuwe camera. Dan kun je vergelijken of de reparatie het geld waard is..

verder weet ik het ook niet.

Succes ermee!

Sony cybershot,, bij mij ging de lens steeds aan en uit en kon geen opname maken.
ik heb eerst een klap tegen de lens gegeven. dit hielp niet.
Toen heb ik de lens terwijl hij uit en inging tegen gehouden en opeens kon ik weer foto.s maken.

succes!

Dag Wilhelmina,

Welkom op Helpmij! Vergeet niet op de datum te letten wanneer je ergens antwoord geeft; dit onderwerp was van eind 2009, dus je bent wat laat ;)

Toch bedankt dat je 'wake' nog even wilde helpen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan