sony cybershot

Status
Niet open voor verdere reacties.

sheana

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2000
Hallo,

Helaas krijg ik niet de foto's van mijn digitale camera (sony cybershot dsc p32)op mijn computer. Ik heb XP en de eerste keer dat ik de camera via de usb aanzette herkende hij het apparaat wel maar hij kon niet de gevraagde software vinden.

Als ik nu de camera aanzet hoor ik nog wel een geluidje maar er gebeurd niets. Op internet kan ik alleen een driver van sony vinden voor windows 200 en windows me, er staat elke keer bij dat het niet voor windows xp is.

De computer is van packard bell en xp is door hun geinstaleerd.

Hoe kan ik nu mijn camera gebruiken?

Help!!!!

Anita

zie je bij "deze computer" niet staan: verwisselbare schijf (..)? die kun je dan openen en zo kun je de foto's van je camera afhalen :)

Sheana.
Er is wel een driver hiervoor hoor. De ImageMixer Ver.1.5 for Sony. Deze is dus ook voor Windows Xp.
Deze hoort standaard bij de koop van je camera te zitten! Dus als deze er niet bij zit terug naar de winkel!!!

Je kan dit ook eens proberen daar ik bijna de zelfde camera (DSC-P52) heb: Start Windows Xp op > sluit dan pas de camera aan als het bureaublad is verschenen > Druk dan op het startknopje > Als het goed gaat zou je nauw een scherm moeten krijgen,"De wizard Scanner en camera" om foto's te downloaden. Succes.

opgelost

Na wat heen en weer gebel naar sony en packard bell bleek toch dat mijn computer een programmatje miste. Via de site van Packetbell kwam ik bij een link waar ik het programmatje kon downloaden. Het zorgde ervoor dat usb aansluitingen meteen herkend werden. En vervolgens werkte alles zoals was beloofd.

Bedankt voor de tips Anita

Hoi Anita

kun je me vertellen om welk programma het gaat dat je hebt want ik heb namelijk het zelfe probleem.

bvd John

packard bell

Hallo,
Mijn oplossing helpt denk ik alleen bij Packard Bell computers. Waarschijnlijk iets met hoe windows xp is geinstaleerd door hun.

Bij de site van packard bell moest ik eerst uit een aantal soorten mijn eigen computer kiezen: I media Vl en daar kwam ik bij de link voor de path die ik nodig had.

Hier vind je de link naar het programmatje wat mist voor een :media VL:
http://support.packardbell.nl/download/index.php?PibItemNr=platform_clipper_imediavl

De software die ik heb geinstaleerd was :
usb detection path 1.0 (win 2000/xp).

Succes Misschien dat het helpt,

Groetjes Anita

bedankt anita,

maar dit werkt dus ook al niet !!!
jammer genoeg

maar gelukkig is er niets kapot want op de laptop doet die het wel maar daar heb ik dus geen brander op !

maar toch bedankt voor de moeite

groetjes Noony (john)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan