sony digitale camcorder DCR-HC27E

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuijpers

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
hallo ik heb een probleem met de accu of de lader van mijn cam, de accu is een NP-FP70 niet originele lithium-ion battery 7.2 V 1900Am en de lader is input:dc12-24V op de stekker staat DBK-01 input100-230V47-63Hz 300mA output:12V800Ma weet iemand of dit samen overeen komt ik heb een orginele accu infolitium NP-FP30 erbij, als ik kijk op
display /bat dan krijg ik een groene streep met 0 50 100 hij is vol dus 100 als ik nu de Np-FP70 er in doe dan knippert de groene blokjes als ik de cam aan zet geeft hij even een scherm dan geeft hij aan "gebruik de infolitium"accu weet iemand raad? bij voorbaat dank

Je hebt 2 soorten accu's voor camera's vanaf 2006 en tot 2006 daar zit vermoedelijk het probleem.
Vermoedelijk verkeerde accu kijk even op de site van http://www.accu-shop.nl
daar staat het aangegeven bij het type accu wat jij moet hebben.

Laatst bewerkt:
sjj

bedankt voor de snelle reactie. Dat heb ik gedaan maar het is mij niet geheel duidelijk, de accu heb ik daar ook gekocht ik heb de informatie van het type nr van de cam toen mee gestuurd met die informatie hebben ze deze accu en lader opgestuurd . Ik heb ze vanmorgen een mailtje gestuurd met mijn probleem maar ik wou weten of iemand anders weet wat voor mijn cam nodig is helaas ben ik stom geweest om de accu en de lader niet direct te testen want ik heb dit 31-06 gekocht ,ikhad het niet eerder nodig kun jij misschien zien of de lader geschikt is voor de accu?

LEESVOER

Het blijkt in de software van je camcorder te zitten sony beschermd tegen namaak accu's want daar geven ze geen garantie op dus je zit aan orginele accu's.
Helaas pindakaas dat hadden ze bij Accu-shop toch moeten weten.
Kijk maar even bij leesvoer.

Misschien kun je hem ruilen voor een orginele bij de accu shop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan