sony dsc-p1

Status
Niet open voor verdere reacties.

fajalobbie

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Hoi , mijn vraag is als eens gesteld door iemand anders , maar is volgens mij opgelost zonder antwoord.
En ik ben dus op zoek naar die antwoord :-)

ok ok mijn vraag luidt , waar kan ik drivers vinden voor mijn sony dsc-p1 camera ? deze moet compatible zijn met windows xp !!

Er wordt overal drivers aangeboden op sites maar tot en met windows ME en dus geen XP.

Ook herkent windows de camera niet als nieuwe hardware.

mischien heeft iemand een andere oplossing om het als nog te kunnen installeren zonder dat ik mijn XP moet ruilen voor een eerdere versie.

alvast bedankt.

oeps was te snel met antwoorden wim1960.

Heb deze driver al meerdere xlen gedwnld en geprobeerd , maar helaas . vandaar dat ik specifiek naar de xp driver zoek.

Ook op driverguide.com vind ik maar één driver, dat zal ongetwijfeld dezelfde zijn. Ik vind het trouwens wel vreemd dat windows de camera niet ziet als nieuwe hardware. Staat ie wel in apparaatbeheer?

Nee daar staat het ook niet wim1960 .

heb het nu de hele weekend geprobeerd , denk maar dat ik naar sony-nl zelf bel en hun om een oplossing vraag.

in ieder geval bedankt

Ik neem aan, dat je de driver wilt gebruiken om je kaartje uit te lezen en je foto's naar je HD te kopieeren.
Een andere optie is dan om bij de Lidl een 4 in 1 cardreader te kopen voor een habbekrats. Hiermee kan je verschillende kaarten uitlezen.

eeehh wajang :-) das ook een optie , had ik nog niet bij stil gestaan .

Maar daarentegen is een driver dwnld toch een stukje goedkoper ;-(( )).

Als het me niet lukt via internet en sony-nl , dan zal ik eens bij lidl langs gaan.

thanx

Hoi free_roelie , ben naar die site geweest en heb een setup.exe gedwnl.

Maar als ik het wil openen doet het niks :-)

Het zandlopertje laat zich 2 tellen zien en dat is alles wat er gebeurt .

als of die setup leeg is. maar tis wel 32kb groot.

al met al , het is niet gelukt :-(

Ben maar naar lidl gegaan en heb daar een cardreader gehaald voor 9 euries .

geen drivers gevonden , maar tis wel opgelost.

thx mensen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan