Ik heb een digitale filmcamera DCR-HC42E van sony gekocht. Verder een sony brander dvd-rw-dw-d23a. Nu wil ik films van de camera direct op dvd branden (via USB) met het programma - picture package vcd maker - dat bij de camera geleverd werd. Op het scherm op de camera kun je aangeven "brand vdc". Dat werkt tot zover prima. Picture vcd maker wordt na dit aanklikken vervolgens geopend op de computer en als ik opties aanklik zie ik vervolgens dat het verkeerde station geselecteerd wordt. I.p.v. dat station G (is de sony dvd brander), geselecteerd wordt, wordt schijf F (is een cd brander) aangegeven.
Ik kan alleen deze schijf F (cd-brander) selecteren en schijf G (dvd brander) niet. Hoe los ik op dat ook schijf G in dit programma kan selecteren. Normaal gesproken zou toch alleen schijf G (is de dvd brander) moeten worden aangegeven. Wie werkt ook met het programma - picture package van Sony - of weet een oplossing. bij voorbaat dank.
Ik kan alleen deze schijf F (cd-brander) selecteren en schijf G (dvd brander) niet. Hoe los ik op dat ook schijf G in dit programma kan selecteren. Normaal gesproken zou toch alleen schijf G (is de dvd brander) moeten worden aangegeven. Wie werkt ook met het programma - picture package van Sony - of weet een oplossing. bij voorbaat dank.