Sony DVD RW DW-Q31A Problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

EenSimpelMens

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mei 2006
Hallo:

In mijn nieuwe ALDI-computer bevindt zich bovengenoemde brander. Sinds een week kan ik alleen nog Audio-cd's en ReWritable DVD's branden. Bij gewone DVD's krijg ik alleen nog maar foutmeldingen, en dus mislukte exemplaren. Buitengewoon frustrerend en ook jammer van het geld!

Ik heb zojuist weer een mislukte DVD (Philips DVD-R 4.7 Gb) uit het apparaat gehaald. In het foutrapport van Copy-To-CD/DVD stond het volgende:

Schrijffout op 304192(16) - Code 05 21 02 (Illegal request, Invalid address for Write)

In GRC.com's ID for ASPI/SCSI Systems staat de volgende beschrijving van de ASPI Managed SCSI Devicess in my system:

ID7 Adapter: ATAPI ASPI for Win32
ID0 CD-ROM SONY DVD RW DW-Q31A LYS2 Remov
ID1 CD-ROM SONU DVD ROM DDU 1615 FYS2 Remov

ID7 Adapter ATAPI ASPI for Win32
ID0 Disk ST325082 3AS 3.03 Fixed

ID7 Adapter ATAPI ASPI for Win32

Wie kan mij verder helpen? Ik ben graag bereid verdere vragen te beantwoorden als deze info onvolledig mocht zijn (heel waarschijnlijk!).

Groet van: EenSimpelMenshttp://www.helpmij.nl/forum/images/smilies/redface.gif
:o

Laatst bewerkt:
Je zou eens kunnen proberen om je brander uit apparaat beheer te verwijderen.
Herstart hierna je pc.

Ook probleem met Sony DVD RW DW-Q31A recorder

Hallo,

Ik heb vorig jaar een computer bij de ALDI gekocht met een Lightscribe functie. Dat is werkelijk prachtig als hij het doet. Maar ook ik heb een Sony DVD RW DW-Q31A recorder en U raadt het al...... Een paar keer voor die functie gebruikt en hij doet het niet meer zoals het hoort.
Mijn vraag is: Hebben hier meer mensen last van en hoe lossen zij dat dan op?
Gr Buckie

BUCKIE zei:
Hallo,

Ik heb vorig jaar een computer bij de ALDI gekocht met een Lightscribe functie. Dat is werkelijk prachtig als hij het doet. Maar ook ik heb een Sony DVD RW DW-Q31A recorder en U raadt het al...... Een paar keer voor die functie gebruikt en hij doet het niet meer zoals het hoort.
Mijn vraag is: Hebben hier meer mensen last van en hoe lossen zij dat dan op?
Gr Buckie
Ps. Ik krijg geen foutmelding maar de lightscribe doet het maar half

Sony rw dw-q31a

Hallo

Bij mij heeft hij het een half jaar uitgehouden en nu ben ik twee avonden bezig,maar helaas
hij doet het niet meer.
Ik stuur hem deze week terug naar sony en zie wat er van komt,of heeft iemand een andere oplassing.
Branden doet hij wel maar lightscribe doet niets meer.

Gr,JvdHeiden:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan