Sony Ericsson Aino mobiel internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolliewobbel

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Hallo allemaal
Ik heb sinds kort een "Aino", met een prepaid-kaart van Medion ( Aldi) in mijn telefoon.
Nu wil ik mijn telefoon zo instellen dat hij wél verbinding via Wifi mag maken , maar níet via medion , want dan moet ik er voor betalen ,en dan is mijn kaart zo snel leeg.
Weet iemand hier misschien hoe ik dat moet instellen( het wifi-gebeuren weet ik wel te regelen ,dus het gaat alleen eigenlijk over de provider en het internet)
Ben nu al 2 avonden aan het zoeken , maar kom er niet meer uit
Help !:confused:

Ik heb geen ervaring met Sony Ericson, maar heb al wel een nokia en een LG gehad.

Bij mijn gsm's zou volgende methode wel werken ;), hoop voor jouw dus ook.

Beide gsm's gebruiken om te connecteren met internet, internetprofielen en toegangspunten die (standaard) ingesteld zijn via je gsm.

Als je nu ergens bij een van deze twee een proxyserveradres of iets dergelijks veranderd (en ergens noteert mocht je het later nodig hebben) dan zou hij volgens mij niet meer via je sim-kaartje mogen connecteren.

Als je (waarschijnlijk wel) eigen internetprofielen/toegangspunten kan aanmaken, kan je gewoon wat selecteren en deze instellen als je actieve instellingen.

Hoop dat het werkt,

mvg,

Driodor

Ik heb geen ervaring met Sony Ericson, maar heb al wel een nokia en een LG gehad.

Bij mijn gsm's zou volgende methode wel werken ;), hoop voor jouw dus ook.

Beide gsm's gebruiken om te connecteren met internet, internetprofielen en toegangspunten die (standaard) ingesteld zijn via je gsm.

Als je nu ergens bij een van deze twee een proxyserveradres of iets dergelijks veranderd (en ergens noteert mocht je het later nodig hebben) dan zou hij volgens mij niet meer via je sim-kaartje mogen connecteren.

Als je (waarschijnlijk wel) eigen internetprofielen/toegangspunten kan aanmaken, kan je gewoon wat selecteren en deze instellen als je actieve instellingen.

Hoop dat het werkt,

mvg,

Driodor

Ontzettend bedankt voor uw snelle antwoord , maar helaas ..ik heb de telefoon zo'n beetje binnenstebuiten gekeerd , maar kan niets vinden over proxyadres of iets dergelijks ,of iets waar ik het uit kan zetten .
Toch bedankt , en misschien komt er iemand anders met de "sleutel"naar de oplossing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan