Sony Ericsson T230 of T300

Status
Niet open voor verdere reacties.

MoRpHeUz

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2003
Ik had een vraag nl.: ik was voor een gsm aan het kijken, heb al veel gsm's vergeleken en vond toch de sony ericsson t230 en t300 de beste qua prijs/kwaliteit/mogelijkheden.

De T230 heeft een 4096 kleuren display en de T300 niet, de T300 heeft infrarood en de T230 niet en ik had ook gelezen dat het games aanbod op de T300 toch wat meer was dan op de T230.

Ik kan geen goeie keuze maken.

Hulp!

ben zelf in bezit van een T300 ja hij heeft wat minder kleuren maar vind hem toch redelijk mooi ... en er zitte standaard 4 spellen op maar heb nu al wat spellen er heel simpel weg bij gedownload en gaat goed.... voor de rest vind ik het een netjes telefoontje over de T230 kan ik je helaas weinig melden maar kijk eens op de SonyEricsson site.

Mja, T230 heeft ook geen IR, wat ik wel handig vind eigenlijk.

ja maar moet je dus nog wel nog iemand kenne met infrarood waar je mee wat kan doen.

hey,

ik heb ook de T300 en ik vind hem echt perfekt het heeft alles wat je nodig hebt :D
ik heb deze telefoon ook niet zo lang en toen moest ik ook kiezen tussen de T300 en T230 en toen heb ik toch voor de T300 gekozen.
enige wat ik nog steeds niet snap is de WAP insterllingen van vodafone op de T300.

hey ik heb dus ook t300 met vodafone en hier werkt hij lekker moet je mijn instellingen hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan