Sony Ericsson T610 i.c.m. Vodafone prepaid

Status
Niet open voor verdere reacties.

rozijntje

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2004
Hallo. Ik heb de SE t610 met een Vodafone Prepaid pakket gekocht (er staat dus ook het logo van vodafone op de behuizing van de telefoon). Ik heb er alleen vaak last van dat de telefoon blijft hangen. Het is dan net of de toetsen geblokkeerd zijn, maar ik kan dat er niet afhalen. Er staat ook niet aan de onderkant. Vrijgeven of iets anders.

Dus je bedoelt dat je gsm dan als het ware even bevriest? Daar heb ik helaas ook last van dan kan ik soms een aantal seconden niks met mijn SE T610 niks doen. :(

Geplaatst door krugar
Dus je bedoelt dat je gsm dan als het ware even bevriest? Daar heb ik helaas ook last van dan kan ik soms een aantal seconden niks met mijn SE T610 niks doen. :(
Ja en dat is nogal irri. vooral als je na gaat dat mijn toestel 2 dagen oud is, een volle accu heeft en nog nooit is gevallen enz enz

Ik ben gisteren naar de winkel gegaan om dat toestel te ruilen (kan binnen 3 dagen). En heb dus een nieuwe gehad die het wel goed moet doen. De verkoper vertelde me dat hij nooit echt klachten had over Sony Ericsson, maar wel over Nokia. Hij zij ook dat het niet normaal was. Bij hem gebeurde dit namelijk maar 1x in de 3 weken (:8-0: dat vond ik eigenlijk ook nie normaal). Ik hoop dat alles nu wel functioneert!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan