Sony Ericsson W395 herkent thema's niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperFries0123

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Hallo,

Ik heb sinds kort een Sony Ericsson W395. Na een tijdje begon mij het gewone thema te vervelen en de andere "standaard" thema's ook. Dus ik heb een thema gedownload van .thm-extentie. Ik had geen idee wat ik er mee aanmoest dus ik heb het gewoon in mijn telefoon-folder gezet. Het stond niet bij thema's (ik wist wel dat het niet zo makkelijk zou zijn). Ik selecteer hem, krijg ik de opties ervan. Ik besloot maar wat te google-en. In alle artikelen over dit onderwerp stond dat ik de mobiel in massa-opslag modus aan de pc moest worden gekoppeld, en daarna moetst het .thm bestand naar de map "Thema's" worden gekopieerd. Dat staat er bij mij niet. Alleen de mapjes "Camera album", "Music", "Other", "Pictures", "System"(verborgen), "Videos" en het .thm-bestand. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

SuperFries0123

Denk je echt dat dat helpt? EDIT: heb geprobeerd gewoon in de telefoon en in "System", werkte niet. Meer voorstellen?

Laatst bewerkt:
Nou, zoals je kan zien staat er een vraagteken achter mijn post. Daaruit kan je afleiden dat ik het niet zeker weet.

Maar jij hebt het over een mapje wat je niet kan vinden, dus vandaar zelf 1 maken.

Echter, heb je wel op de mappen in de tel zelf gekeken en niet de geheugenkaart (als die erin zit).

Allebei. En op de geheugenkaart staat nog een of ander mapje met een vaag .bis bestand waar ik niets mee kan.

Heb je het nou al geprobeerd dan? Want dat vertel je niet.

Ik vind ook niets terug over die .thm extentie.

Heb net zelf ff een zipje met een theme geopend en die bestaan uit veel meer bestanden en hebben een install bestand.

Probeer eens 1 van deze site: http://www.mobileheart.com/cell-phone-themes/1711-Sony-Ericsson-w395-Themes.aspx
Dank je, maar... ik had een .thm van mobile9.com en daar reageerden de mensen positief op, dus die moeten het ook geinstalleerd hebben... en ik heb net een van MobileHeart gedownload... ook een .thm bestand... nog meer suggesties??(misschien van andere mensen dan Lita112)?

Als jij de zip uitpakt krijg je niet .hs, .dat, .ski, enz?

Dan weet ik het ook niet meer. Is op het net ook geen fatsoenlijke uitleg te vinden van hoe te werk te gaan.

Laatst bewerkt:
Als jij de zip uitpakt krijg je niet .hs, .dat, .ski, enz?

Dan weet ik het ook niet meer. Is op het net ook geen fatsoenlijke uitleg te vinden van hoe te werk te gaan.
Ik heb geen zips gedownload, alleen maar .thm's, en als niemand weet wat die daar mee aanmoet, dan moet ik maar eens naar de telefoonwinkel of zo... En ik zal eens kijken of ik een .zip kan vinden.

Ok, ik nu echt van alles geprobeerd. XS++, MyPhoneExplorer, SETools, A2UPLOADER, en ze krijgen allemaal geen toegang tot mijn telefoon.:confused: Zit er een simlock op of zo? Ik ben al naar 3 telefoon winkels geweest en een computerzaak en ze hebben allemaal geen idee wat ze er mee aanmoeten. Behalve de computerzaak, die zei dat 'ie misschien sim-lock vrij moest worden gemaakt... heb ik echt totaal geen zin in!:mad: Nog suggesties hierover?

se w395

Hee all,
ik heb ook een se w395 en het zelfde problem,

mijn se is simlock vrij, dus dat hoef je niet te proberen.
ik heb ook al van alles geprobeerd, maar mij lukt het niet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan