Sony Ericsson Xperia X10

Status
Niet open voor verdere reacties.

noobiej

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2007
Hallo

Ik zou een nieuwe gsm willen kopen, maar twijfel zeer hard...
Iemand die me zou kunnen verder helpen? ik twijfel aan Sony Ericsson Xperia X10 omdat ik niemand ken die deze heeft..
Iemand enige ervaring met dit toestel? of een andere aanrader? ik wil wel een smartphone met android en camera met flits :)
mvg

Het is zeker een zeer degelijk toestel, natuurlijk vanwege de camera, sony maakt echt prachtige foto's

bloenmx10.jpg

een andere optie is zeker de GalaxyS een mindere camera maar zeker een goede tegenstander van de x10, hij is dunner en het scherm reageerd sneller.

hier vind je de specs van beide toestellen tegenover elkaar.

ik hoop dat je een keuze kunt maken.

De galaxyS heeft geen LEDflash en ik vind dit toch wel een must :) en ook nog eens handig als licht in het donker :D maar zijn die toestellen niet zeer onhandig om in je zak te zitten en kwijt te raken?

Ze zijn zo groot ze zijn niet te missen :thumb:

nu heb ik zelf de iPhone, deze scheelt niet heel veel qua formaat met genoemde toestellen, en ik vind het niet onhandig, nu is er ook de x10 mini, die lijkt mij persoonlijk vervelender om te hebben omdat deze weer zo klein is.

al met al, nee ik zou niet banger zijn om hem kwijt te raken dan een ander toestel, en lastig in de zak is altijd persoonlijk, ik vind het niet storend.

oké,, bedankt voor het antwoord :) denk dat ik hem ga kopen, kan hem namelijk in nieuwstaat kopen voor 300€..

Dat is een hele nette prijs, controleer je hem goed? voorkomen is beter dan genezen!

Veel plezier ervan! ;)

Alleen nog 1 vraagje dat me net opvalt.. deze heeft een beeldscherm met 65.536 kleuren, zou je dit goed merken?
En de versie van Android is er ook verouderd op.. kan deze geupgrade worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan