Sony HDR-TD20VE 3D Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillerRu

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Hallo,

We hebben gisteren een Sony HDR-TD20VE aangekocht.
Nu hebben we echter een probleem bij het overzetten naar 3D via HDMI.

Onze TV is volledig 3D ready en wilt ook alles omzetten. Hij geeft dan beeld weer maar in mono kleuren en het geluid is vreselijk... Heb al andere HDMI kabel en poorten geprobeerd ook al andere 3D tv en altijd hetzelfde resultaat.

Hierbij een filmpje om het nog makkelijker uit te leggen:
http://tinypic.com/r/2helxqo/5

Van welke bron geef je dan 3D films weer? Indien andere 3dTV toestellen en andere kabel geen verbetering brengen, dan blijft alleen het bron apparaat over.

Van welke bron geef je dan 3D films weer? Indien andere 3dTV toestellen en andere kabel geen verbetering brengen, dan blijft alleen het bron apparaat over.

Steekt gewoon rechtstreeks in de camera, via HDMI werkt het niet. En via USB blijkbaar ook niet dan vind hij zelfs de 3D filmpjes niet terug in het intern (64Gb) geheugen of het externe kaartje dat ik probeerde van 32Gb.
Nochtans op de camera kan je ze wel terugvinden.

Indien ik het goed begrijp dan heb je een 3D camera die werkt. 3D films, opgeslagen op de 3D camera, kunnen op de camera in 3D worden weergegeven.

Hetgeen betekent: zoek eens uit in welk formaat de camera de 3D films opslaat, en of de televisie dit formaat kan weergeven.

Indien ik het goed begrijp dan heb je een 3D camera die werkt. 3D films, opgeslagen op de 3D camera, kunnen op de camera in 3D worden weergegeven.

Hetgeen betekent: zoek eens uit in welk formaat de camera de 3D films opslaat, en of de televisie dit formaat kan weergeven.

Mjah al opgezocht. Ik kon de lijst met compatibele tv toestellen raadplegen... Ga eens even kijken of ik hem terug vind... Maar onze tv stond er gewoon tussen dus.

Plus je kon normaal ook via Playstation 3 films selecteren. (USB) staat in de handleiding van de camera, maar deze vind ook niks terug.

Een compatibel toestel betekent nog niet dat de bestand indeling van de 3d film ook zo van het toestel kan worden weergegeven.

Je geeft alleen helaas niet aan welke type tv je het over hebt.
Je zegt 3d ready!!!, Dat is in mijn ogen niet full 3d.
Ik krijg het vermoeden dat niet je camera het probleem is maar je tv.

Heb je de tv voorzien van de laatste updates?
Verwarrend btw op die site. het is een led tc, en ze spreken over plasma(raar).

Heb je de tv voorzien van de laatste updates?
Verwarrend btw op die site. het is een led tc, en ze spreken over plasma(raar).

Waar vind je die LED TC terug? En ja is geupdate naar de laatste versie. Heb nog eens gecontroleerd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan