Sony KDL-40EX650 netsnoer vervangen of verlengen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

svdberg17

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2013
Ik heb sinds gisteren een nieuwe televisie. De Sony KDL-40EX650. Deze televisie heb ik opgehangen, alleen het netsnoer is te kort om netjes weg te werken achter te plinten. Heeft iemand een idee hoe ik dit snoer kan verlengen en/of vervangen?

Alvast bedankt!

Stekker eraf knippen, aders netjes afstrippen. Vervolgens een stuk snoer van 2 x 1,5 kwadraat aan 1 kant ook netjes afstrippen en kleur op kleur aan het originele snoer vastmaken door de afzonderlijke kernen in elkaar te draaien. Per ader isolatietape er omheen en om het geheel ook. Aan het open einde zet je dan een nieuwe stekker.

Deze televisie heb ik gekocht met al het netsnoer er aan vast. Het was de laatste showroom-model. Het lijkt wel of ik het netsnoer kan los maken, maar ik durf niet hard te trekken om te kijken of hij mee geeft. Ik weet wel dat Phillips wel met losse netsnoeren werkt en die mee levert. Want ik wil niet graag *****n met draden knippen. heeft iemanad ervaring met het netsnoer van dit toestel?

Thanks!

Heb je een kabel als deze?
Standaard zijn die kabels ca 1.5 meter, deze uit de link is 3 meter lang.
Als die niet lang genoeg is kan je een verlengkabel nemen met een contrastekker.

Zo'n contrastekker zal niet achter de plint passen, vandaar mijn voorstel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan