Sony kdl40ex5000- de uitknop??

Status
Niet open voor verdere reacties.

elaine2

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2006
Beste mensen,

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik deze tv kan uitzetten?
Dus niet op standby maar helemaal uit.

Alvast bedankt!

Hoi,

Weet je zeker dat je het goede type hebt opgegeven kan niets vinden op dat type.

Ps denk dat het om de kdl40ex500 gaat die bestaat tenminste wel en dan zou rechts achter op zijkant de aan-uit knop moeten zitten volgens deze dan

Laatst bewerkt:
@Frankwannet,

Scheelt inderdaad stukken geen manuals :o:o daarom het idee dat het om de kdl40ex500

Bedankt voor jullie reactie.
Sorry, het gaat inderdaad om de 40ex500.
Aan de rechterkant zitten inderdaad diverse knopjes, en ik weet ook waar ze voor zijn, maar als ik dat knopje indruk gaat de tv in de standby en niet uit.

Hoi,

Vreemd volgens de tekening is het wel het teken van een aan/uit knop maar als je verder leest gaat hij alleen in standby gebruikt weliswaar maar 0,2 watt maar toch ik heb ook een tv waar geen uit op zit heb ik opgelost met zoiets als dit

Kan me herrinneren(en val me niet aan als niet zo is)dat om en nabij een jaar terug een discussie geweest is van oa consumentenbond dat er steeds meer apparaten kwamen met idd geen mogelijkheid tot helemaal uit.Wellicht valt deze daar ook onder.

Ja daar ben ik ook bang voor je ziet het steeds meer niet alleen met tv's.

Beste Modag,

Dat is inderdaad een goed idee van je.
Weet jij hoe dat apparaatje precies werkt? Hoe ik dat kan instellen ofzo?

Hoi,

Bij de gamma hebben ze ze ook gewoon in stopcontact stekken en dan hier je tv stekker in. en wel een extra afstandsbediening dat wel.

Stekker uit het stopcontact geen optie, als deze geen uitknop heeft?

Als je de CI+ reader (digitale kabeltv) erbij gebruikt (in plaats van een losse digitale ontvanger), moet de TV (als je deze van de stroom haalt) zich telkens opnieuw aanmelden en de kanalen inlezen... dat vreet tijd... Helemaal loskoppelen van het lichtnet (met of zonder schakelaar) heeft dus ook duidelijke nadelen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan