Sony laptop goed merk?????????

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Ik heb op het internet een laptop van sony zien staan. Mijn vraag is of dit een goede keuze zou zijn? Deze laptop wordt aangeboden met het VISTA besturingssysteem. Als ik deze laptop met vista erop koop, kan ik dan in de loop van dit jaat als Windows 7 uitkomt dit Windows 7 dan gratis over het vista heenzetten zoals op het internet wordt aangegegven door microsoft???? Hoor graag jullie mening en antwoord hierop?

Groet,
Reindert ( Hieronder staat de sony laptop afgebeeld )

Producten / VAIO notebooks / AW Serie - 18,4" / VGNAW21M/H.NL3
VAIO raadt Windows Vista® Home Premium aan

• Meer informatie over Photoshop Elements & Movie story (PDF)
• Galerij
• Blu-ray
• Vaio accessoires

Notebook AW21MH, 400GB, 4GB RAM, 18,4" LCD,Blu-ray combo drive
Artikelnummer:: VGNAW21M/H.NL3
• 18,4" X-black LCD WXGA++ (1680 x 945 pixels)
• 400 GB harde schijf
• Geïntegreerde HDMI connectiviteit en Blu-ray disc™
• De HD en AV-entertainmentlaptop bij uitstek, boordevol HD-functies en hoogwaardig ontwerp
Artikel in voorraad.
• Omschrijving
• Specificaties
• Aanbevolen accessoires
• 4 GB DDR2-800 SDRAM (2 x 2 GB), maximum 4 GB DDR2-800 SDRAM - In het geval van 4 GB is het mogelijk dat een deel van het systeemgeheugen boven de 3 GB niet beschikbaar is voor het 32 bit-besturingssysteem
• 18,4-inch WXGA++ (1680 x 945) breedbeeld X-black-LCD-scherm
• NVIDIA® GeForce® 9300M GS met circa 1510 MB aan beschikbaar graphics-geheugen en 256 MB aan GDDR3 videogeheugen
• Blu-ray Disc™ combo drive: leest Blu-ray Disc™ (BD-R/-RE/-ROM/ DVD±RW/±R DL/RAM)
• Ingebouwde ?Motion Eye? digitale camera (max. 30 omlijstingen per seconde /1,30 megapixels) met functie voor bewegende beelden (max. resolutie (pixels) SXGA/1280*1024/RAW-gegevens) en ingebouwde microfoon
• Wireless LAN IEEE 802.11a/b/g/n en Bluetooth® Technologie
• 3 Hi-Speed USB 2.0 poorten & SD-geheugenkaartsleuf
• Toetsenbord: US Int
• Exclusieve VAIO software: VAIO Music Box, VAIO Movie Story, VAIO Media Plus, Click to Disc/Editor, Me&My VAIO
• Intel, the Intel logo, Centrino, Centrino Inside, Intel Core and Core Inside are trademarks of Intel Corporation in the U.S. and other countries. Microsoft, Windows en Vista zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen.

Sony staat over het algemeen wel als goed merk bekend. Er kunnen echter altijd uitzonderingen zijn, dit is uiteraard geen garantie ;).

Verder kan je volgens mij pas op windows 7 overstappen (gratis) als je vista NA 1 juli 2009 koopt. Nu dus nog niet.

Sony staat over het algemeen wel als goed merk bekend. Er kunnen echter altijd uitzonderingen zijn, dit is uiteraard geen garantie ;).

Verder kan je volgens mij pas op windows 7 overstappen (gratis) als je vista NA 1 juli 2009 koopt. Nu dus nog niet.

Hoi,

Ja uitzonderingen zal je altijd blijven houden met wat je ook koopt:confused: Maar ik dacht dat ook dat sony wel een goed merk zou zijn:) Kun jij voor mijn nog even bij het scherm resolutie kijken? Er worden wel pixels aangegeven maar ik heb daar niet zoveel verstand van? En kan windows zien als je voor 1 juli een pc koopt? Wordt dit ergens bijgehouden door microsoft?? Hoor het graag van jou.

Groet,
Reindert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan