Sony Micro Vault Ultra Black USM4GN usb stick kan niets opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

oromis7000

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2012
Wanneer ik deze in mijn PC stak installeerde hij de stuurprogramma's zoals hoort. Echter wanneer ik iets wilde opslaan op de usb vond ik deze niet. (G:\ werd niet weergegeven in windows verkenner)

Om na te gaan wat het probleem was ben ik naar apparaten en printers gegaan. Daar zag ik mijn usb wel. Ik zag daar ook dat ik inderdaad op G:\ moest zijn. Vervolgens heb ik dit dan ook ingegeven in windows verkenner en kreeg ik hem inderdaad open. Echter wanneer ik dan iets wilde opslaan hierin gaf hij aan dat het medium verwijderd was.

Om na te gaan aan wat het lag heb ik de usb in de laptop van mijn broer gedaan en daar werkte hij perfect. Kan ik dit oplossen?

Mijn usb poorten zijn niet defect aangezien zowel mijn tablet als mijn gsm via usb kunnen worden aangesloten en ik in de bestanden kan zien. Ook mijn draadloze muis werkt perfect met usb.

- Is op al je USB poorten het resultaat hetzelfde ?
- Heb je al geprobeerd om via schijfbeheer je USB-stick (opnieuw) te formateren ?

Groeten Marcel

1) Dit is bij alle USB poorten hetzelfde.
2) Waar vind je schijfbeheer op win 7?

Laatst bewerkt door een moderator:
Schijfbeheer:
Rechtermuisknop op (Deze)computer>>Beheren

Groeten Marcel

Ik ben naar schijfbeheer gegaan en vond mijn usb hier ook tussen. Het enige probleem was dat ik niet kon formatteren en dat hij zelfs drie keer werd weergegeven.

Uploaded with ImageShack.us

Als je bij Apparaatbeheer>>Universal Serial Bus controllers kijkt zie je daaronder dan nog iets staan van USB-apparaat voor massa opslag.
Als dit zo is verwijder je deze.
snap2011112518h51m47s00.png

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan