Sony mp4 speler playlist maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjefke29

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
Huii,
Ik heb een paar weken terug bij mediamarkt een sony nwz-e436f Mp4 speler gekocht.
29794

Mooi geluid mooi beeld voor video's, Fijn ding!
Alleen krijg ik geen playlist gemaakt. Er was namelijk ook geen nederlandse handlijding bij, Maar ik heb hem gevonden via de sony site,http://pdf.crse.com/manuals/4109570821.pdf
Ze zeggen daar dat ik de playlist via windows mediaplayer of de bijgeleverde software een kan maken, Maar dat lukt gewoon niet, Alles geprobeert!
Ik heb zelfs sony opgebeld, ze zouden me terug bellen, niet gedaan.

Dus ik hoop dat iemand me kan helpen!
Groetjes Ron

Kun je de mp3-speler niet handmatig bereiken via je verkenner?

Vaak is er een map "playlists" verborgen op het extra station dat de mp3-speler aanmaakt.
Soms is het echter ook zo dat de mp3-speler speciale firmware gebruikt waardoor je hem niet als extra station kunt benaderen.

Kijk even hier voor FAQ's en Tutorials voor je apparaat + de software.

Vooral de volgende documenten even bekijken:
Onder FAQ:
Media Manager for WALKMAN

Onder Tutorials:
Transfering data to your WALKMAN

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik heb bij verkenner geken, maar daar staan alleen mappen voor foto's voor muziek (alleen muziek in zijn geheek), video's en mp-root, dat weet ik ook niet wat dat is maar ik heb er muziek en een map er in geplaats met muziek, maar dat is het ook niet.
Bij windows media player heb ik ook nog eens geprobeert en ik heb zelfs windows media player van de cd af opnieuw geinstaleert maar hij doet het nog steeds niet :(.

Ik geef het weinig kans dat je met iTunes of Windows Media Player iets dergelijks werkend gaat krijgen op je apparaat: Je zult naar mijn mening de afspeellijsten moeten maken in het Media Manager for WALKMAN programma, dat bijgeleverd is (of anders gedownload kan worden).

Zie verder de tips uit mijn vorige posting.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan