Sony rootkit deinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo,

Een kennis van mij heeft per ongeluk van een audio cd van Sony het welbekende programma geinstalleerd. Weet iemand hoe ik dit weer zou kunnen verwijderen?

Alvast Bedankt!

En als dat niet helpt?

Ik heb het gedraaid en nog steeds komt ie met die player op als ik de cd erin doe...... nog een andere tip misschien?

Ja, maar door de CD er opnieuw in te stoppen, installeer je de boel weer. Je hebt die CD's een bepaalde tijd terug kunnen inleveren in de winkel en dan kreeg je je geld terug. :(

Die cd is vorige week gekocht :). Maar als ik hem in mijn eigen pc doe krijg ik de vraag of ik iets wil installeren. Op de andere pc begint gewoon gelijk die player te spelen, dan moet er toch nog iets geinstalleerd zijn?

Hmm... Mag ik je vragen welk album het is? Dan kunnen we eens kijken welke beveiliging er écht opstaat, aangezien die rootkitbeveiliging van Sony toch echt niet meer wordt toegepast hoor (of je moest een niet-recente cd hebben gekocht).

Er zijn namelijk nog andere beveiligingen die Sony toepast, niet enkel het rootkitgedoe.

Album van Joss Stone uit 2004. heb net systeemherstel gedaan en nu krijg ik weer die vraag of ik het wil installeren. Het lijkt er dus op dat het er af is. Het vreemde is alleen dat ik een vraag van Sony krijg of ik wil registreren. Er moet dus nog steeds "iets" op staan volgens mij.........

Laatst bewerkt:
Wat wil je eigenlijk gaan doen met de CD? Gewoon afspelen zal niet gaan aangezien je toch altijd die speler weer gaat krijgen. Je kunt hem rippen als je wil, maar dan moet eerst die rootkit eruit (draai die tool nog eens misschien en probeer deze ook nog eens).

Stop vervolgens je CD weer in je station, maar hou de shift-toets (die met die pijl naar boven) ingedrukt tijdens het leesproces (zo wordt er al niets automatisch opgestart). Nu kun je de CD rippen.

Ja geript had ik hem ook al op mijn eigen pc. Het ging mij er alleen om dat dat programma er af was. Maar ik heb die melding van registratie na opnieuw opstarten ook niet meer gekregen dus ik denk dat het er af is nu........

Nee ga ik nog even doen voor de zekerheid. In ieder geval bedankt!

Graag gedaan :)
Als er nog een probleem opduikt, dan gil je maar even.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan