hallo vraag ik heb een probleem weet niet of het kapot is of wat anders.
Tv heeft het altijd gedaan,maar laatste paar weken viel me op dat het steeds wat langer duurde voor hij beeld gaf.
Eerst zag je roodlampje standby lampje Branden toen ging hij knipperen steeds sneller-
ff daarna kwam ook het beeld effe dit herhaalde zicht continu dagalijks als tv aanging.
alleen waren de mommenten van tv aanzetten en dat het beeld doorkwam steeds groter 10 minuten 20 minuten nu vandaag dus momenteel wacht ik al dik uur !! tv beeld is zwart
teletex doet hetw el als ik op afstandbediening klik.
standbylampje blijft knipperen tv springt dus ook niet uit.
maar hij wilt gewoon niet aanspringengeluid doet het niet.
Behalve als ik dvd speler aan doe met dvd film dan wel dan wel geluid maar geen beeld !
iemand een idee
het is een sony ik weet niet hoe oud beesje is zie blijge
gr frank
Tv heeft het altijd gedaan,maar laatste paar weken viel me op dat het steeds wat langer duurde voor hij beeld gaf.
Eerst zag je roodlampje standby lampje Branden toen ging hij knipperen steeds sneller-
ff daarna kwam ook het beeld effe dit herhaalde zicht continu dagalijks als tv aanging.
alleen waren de mommenten van tv aanzetten en dat het beeld doorkwam steeds groter 10 minuten 20 minuten nu vandaag dus momenteel wacht ik al dik uur !! tv beeld is zwart
teletex doet hetw el als ik op afstandbediening klik.
standbylampje blijft knipperen tv springt dus ook niet uit.
maar hij wilt gewoon niet aanspringengeluid doet het niet.
Behalve als ik dvd speler aan doe met dvd film dan wel dan wel geluid maar geen beeld !
iemand een idee
het is een sony ik weet niet hoe oud beesje is zie blijge
gr frank