sony vaio aansluiten op tv

• Onderwerp starter Onderwerp starter gp69
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gp69

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Hallo

sinds enkele maanden zijn wij in het bezit van een sony vaio sve1511d1ew. deze laptop is uitgerust met een hdmi poort.
Nu zou ik graag deze laptop aansluiten op de tv via deze hdmi poort
maar wanneer ik deze met elkaar verbind, krijg ik mijn beeldscherm niet gedupliceerd op het tv-scherm (ik kan het apparaat ook nergens terugvinden...)

heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Groeten

GP69

Ik heb dit geprobeerd maar nog steeds vindt de pc de tv niet...
De grappenmaker in me had em al een paar keer voor de tv gezet, maar hij vond hem nog steeds niet :)

iemand een idee?

Ik unplug de hdmi kabel uit mijn digicorder (digitale tv in belgie) en plug deze in mijn laptop
en het beeld in deze handleiding kom ik niet tegen.
maar het is inderdaad een intel

Dit beeld kom je niet tegen op je pc scherm?

uit de handleiding
Klik met de rechtermuisknop op het bureaublad op uw computer en selecteer Graphic Properties (Grafische eigenschappen)

je kunt dus niet de eigenschappen in beeld krijgen op je pc van je grafische kaart? want hier kun je het beeldscherm selecteren (je tv dus)

ik neem aan dat je windows 8 op je pc hebt staan
klik met je rechtermuisknop op je bureaublad en kies - aan persoonlijke voorkeur aanpassen
dan Links onder in beeld klik je op - Beeldscherm
dan Links midden in beeld klik je op - op een tweede scherm projecteren
dan komt rechts in beeld een keuze menu en hier kun je kiezen of je alleen het andere scherm wilt gebruiken of ook de pc scherm

Ik heb geen windows 8 .. als schiet je me dood :)
Windows 7 is het operating system :)
Maar telkens ik naar een 2e beeldscherm zoek, vindt ie t niet , ik denk dat ik morgen maar eens contact zal opnemen met de winkel waar ik hem gekocht heb

das misschien het beste wat je kunt doen

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan