Sony Vaio bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jerre92

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2012
Hallo,

Ik heb onlangs Windows 7 opnieuw geinstalleerd op mn laptop. Vroeger had deze 'n popup vensterje wanneer 'k mn wireless switch af of aan zette, waar ik kon kiezen of ik de Wireless wilde aanzetten en/of bluetooth.

Na de format heb ik dit niet meer, is er een manier om 't terug te krijgen, zonder alle vaio-dingen opnieuw te installeren (enkel het switch - dingetje)

Alvast bedankt :)

type nummer van de laptop hier posten of zelf op de site naar een goede driver zoeken voor het apparaat.
Geen uitroeptekens in apparaatbeheer?

Inderdaad, als je een schone installatie van windows doet, moet je toch echt van de meeste dingen nog de drivers installeren, net zoals voor de bluetooth.

Exacte typenummer van je laptop opzoeken en naar de website van sony gaan om drivers te downloaden. (chipsetdrivers installeren is zowiezo aan te raden --> hogere prestaties)

Heb alle drivers geinstalleerd. Bluetooth werkt gewoon. Maar Vaio heeft bepaalde extra's, die je apart moet installeren. Kan het enkel niet vinden zonder alles te moeten installeren. Serienr vn mn Vaio is VPCF11MAE

Vraag verplaatst :)

Laatst bewerkt:
Natuurlijk is het software, maar dit is laptop-specifieke software en dan is je kans op een antwoord groter in deze sectie :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan