Sony Vaio E15 of Asus laptop? (Zie mediamarkt links)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deeeewi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2013
Het gaat om deze twee laptops:

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/ASUS-K56CA-XX009H,10259,350522,490647.html?langId=-11
http://www.mediamarkt.nl/mcs/produc...1A1EW-Wit,10259,350522,818241.html?langId=-11

Dus de ASUS K56CA-XX009H en de SONY Vaio Fit 15E SVF1521A1EW Wit.

Welke van de twee is beter? Ik vind de sony namelijk wel erg mooi.
Alles wat ik erop wil doen is gewoon wat op het internet surfen, series/films erop kijken, af en toe een spelletje als Sims spelen en het belangrijkste; erop kunnen werken voor mijn studie. Dus, wat lijkt jullie het beste? B.V.D.

:)

Welke van de twee is beter?
Geen van beide. Ze zijn namelijk slecht. Voor dat geld kun je echt veel meer krijgen. En om Sims te kunnen spelen heb je een betere processor videokaart nodig.

Mijn commentaar op die ASUS:
Ik zie de laatste tijd bij veel meer ASUS-laptops dat ze van die U-series (deze worden gebruikt in Ultrabooks) processors in de laptops stoppen. Die leveren uitermate slechte prestaties vanwege de lage kloksnelheid omdat ze zo energiezuinig zijn.

Mijn commentaar op de Sony:
Sony is erg overprijst. Voor dezelfde laptop waar Sony op staat, betaal je 20% meer. Ook is Sony niet beter van kwaliteit dan de gemiddelde laptop.

Ik adviseer in de toekomst te investeren en iets meer geld uit te geven aan de laptop. Anders ben je straks op het derde jaar van je studie en kun je weer een nieuwe laptop kopen.

Mijn voorstellen:

Klikkerdeklik! Toekomst ready. Ik adviseer ook deze vanwege een sterke NVIDIA Geforce 720M (de nieuwste generatie) en de 3de generatie Intel Core i5.

Klik! Kun je ook doen. Alleen jammer dat een NVIDIA GPU ontbreekt.

Succes:D!

PS. Welkom op het forum ^^!

Dankjewel voor je adviezen! Ik overweeg nu zeker je eerste voorstel, helaas zou ik dan wel nog even moeten sparen want mijn probleem was dus dat ik gewoon echt heel krap zit met geld.
Ik ben trouwens heel zuinig met laptops hoor! Ik doe nu al 6 jaar met een Acer Emachines E520 (gekocht voor 200 euro ha!) die echt bekend staat als PRUT, dus dat vind ik aardig knap van mezelf :-) (En ik heb als tiener aardig wat bull**** en virussen erop zitten downloaden!)
De reden dat ik een nieuwe laptop wil is alleen omdat ik mijn scherm per ongeluk kapot heb gegooid..
Maar anyways, bedankt dus voor je advies want ik kwam er echt niet uit! :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan