Sony Vaio gaat niet aan na het schoonmaken fan

• Onderwerp starter Onderwerp starter uas66
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

uas66

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2013
Hallo allemaal

Laatst heb ik mijn laptop uit elkaar gehaald en schoongemaakt. Daarna heb ik alles weer terug geplaatst. Toen ik de accu erin deed en de adapter aansloot en op het power knopje klikte, gebeurde er helemaal niks. Alleen het groene lampje bij de power knop ging aan. Ook wanneer ik met de batterij erin op de power knop klikte, ging het ledje van de batterij aan. Geen fans die draaien, geen hdd die draait, niks.

Ik heb alle kabels gecontroleerd, en alles zat er juist in. De processor zat goed in zijn plaats en de kabel van de fan was ook aangesloten. Waar zou dit aan kunnen liggen?

Alvast bedankt

Heeft u bij het schoon blazen van de ventilatorbladen de ventilator met de hand tegen gehouden, of heeft de ventilator vrij kunnen rond draaien?
Als het laatste het geval is is er een kans dat het moederbord opgeblazen is (een door lucht ronddraaiende ventilator produceert stroom, vandaar).

Ik hoop voor u dat dat het niet is, want een opgeblazen moederbord is eigenlijk einde laptop.

Nee, want ik heb de fan compleet losgehaald en met een tandenborstel schoongemaakt.

Dan denk ik dat het wellicht een connector is die (een beetje) is losgeraakt.
Dat hoeft niet perse een connector te zijn die u zelf had los gemaakt.
alles zit zo compact in elkaar in een laptop.
Dat gaat knap lastig worden om er achter te komen welke dat is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan