Sony Vaio hangt bij aansluiten netstroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

MDCWLK

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 feb 2013
Beste mensen, Ik heb een raar probleem.

Als ik de laptop opstart op alleen de accu is er niets aan de hand. Sluit ik, nadat hij opgestart is, de adapter aan dan slaat de laptop direct vast.

Als ik op wil starten met de adapter aangesloten, dan krijg ik alleen het vaio scherm te zien en daarna een knipperende cursor. Geen schijf activiteit meer....niets. Hij start gewoon niet op.

Nu het gekke van het verhaal. Als ik, op alleen de accu, opstart in 'veilige modus' en ik steek daarna de adapter in de laptop dan blijft de laptop het gewoon doen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Welkom op dit forum, zit er een tool van Sony (bijv. Sony Power management) op waarmee je de energie instellingen kunt beheeren? Verwijder die compleet (ik raad aan met revo uninstaller) kijk wel uit wat je hierbij aanvinkt.
Probeer het dan eens opnieuw, als hij het in de veiligemodus wel gewoon doet, heeft dit waarschijnlijk met de drivers temaken!

Suc6,
Tim

Hi Tim,

Sorry voor de late reactie :)
Ik had inderdaad Sony Power Management op mijn computer staan. Dit programma heb ik nu (in veilige modus) van de laptop verwijderd.
Tot mijn grote verbazing start de laptop nu wel gewoon op en kan ik de adapter inpluggen/uittrekken zonder dat de laptop freezed!

Ik hoop dat hij het nu gewoon blijft doen.

Bedankt voor je hulp!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan