Sony Vaio netwerk krijg ik niet voor elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Hoi!

Ik heb vandaag mijn laptop geherinstalleerd, alleen krijg de netwerk niet voor elkaar, er zijn wel connecties beschikbaar maar er komt niks in beeld. Ik heb realtek en aethros drivers geinstalled.

nHcbj4v.jpg
Ik heb geprobeerd automatisch te installeren, kreeg er niks voor. Weten jullie nog iets?

Groet.

Ruben

Het gaat hier om de Sony Vaio SVE1512C5E.

Laatst bewerkt door een moderator:
Enige wat netwerktechnisch goed geïnstalleerd lijkt is de Atheros Bluetooth en de Realtek bedrade netwerkverbinding.
Draadloos etc. is nog niet op orde.

Link naar de support-site van Sony voor jouw laptop: hier

Als je W7 hebt: hier staat de Atheros Wifi driversoftware.
Als je W8 hebt: hier staat de Atheros Wifi driversoftware.
Als je W8.1 hebt: hier staat de Atheros Wifi driversoftware.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Als aanvulling op dnties, waarschijnlijk werken die drivers pas nadat je eerst de chipsetdrivers hebt geinstalleerd, dan pas de drivers installeren van het betreffende apparaat.

Ok, kleine (zinvolle) hint nog: Klik op de support-pagina op "+ Alle downloads tonen", dan zie je meteen alle downloads voor alle 3 de besturingssystemen.
Overigens denk ik niet dat het (in jouw geval) verplicht is om de chipset-drivers eerst te installeren, want de Wifi adapter staat al in de lijst ("Network controller"). Het kan geen kwaad natuurlijk om het wél te doen, en is als algemene aanpak inderdaad aan te raden.

Tijs.

Tot je dienst, fijn dat je er wat aan hebt gehad.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan