Sony vaio of MacBook

Status
Niet open voor verdere reacties.

xenium

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Berichten
148
Nu ben ik terug aan het twijfelen gegaan welke laptop ik wil kopen, tewel een sony vaio C2Z of tewel een MacBook.

MacBook: 1 GB ram, voor de rest zelfde qua schijf enzo, batterij gaat 6 uur mee (ook onder Windows wordt er gezegd)

Sony Vaio C2Z: 2GB ram en batterij gaat maar een 2 uur en half mee.

Welke is nu de beste koop? Zelf denk ik die MacBook en er dan Windows opzetten en misschien upgraden naar 2 GB ram?
 
Een macbook kopen om er dan windows op te zetten is onzin :confused: , ga dan maar voor de sony en koop desnoods een zwaardere batterij...
 
Heb je er al eens over nagedacht dat het scherm van een macbook maar 13.3 inch is.
En 6 uur lijkt me lang hoor, heb je een link naar die informatie.
Voor de prijs die je extra betaald bij apple kan je bij goedkopere laptop merken als dell, hp, toshiba, assus, al een extra batterij kopen.
Sony is over het algemeen ook duur.
 
ik weet dat beide schermen maar 13.1 inch zijn (daarvoor wil ik ook zo een laptop, die zijn licht van gewicht)...

Voor het moment kost de Sony 1200 euro in reclame, normale prijs 1500 euro.

Een MacBook kost 1249 euro (hier heb ik nog een studentenkorting van 6% op, dus komt dan neer op 1178 euro). RAM geheugen bijkope en laten plaatsen kost iets van een 100 euro hebben ze mij gezegd. http://www.apple.com/benl/macbook/specs.html
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan