sony vaio problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Florusvanloon

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2008
Goedemorgen allemaal,

Mijn nieuwe Sony Vaio vpcf12m1e heeft wat problemen. Hij connect namelijk vaker niet dan wel met het internet. Dat is natuurlijk erg vervelend. Nu heb ik deze laptop gistern gekocht omdat er bij mij ingebroken was. Daarvoor had ik een Vaio die ook zulke problemen heeft gehad. Deze heb ik toen overnieuw geinstalleerd, en toen werkte daarna alles top. De PC draait op 7, ik heb nog geen updates gedaan. Het rare is dat de wireless router het netwerk wel vind maar simpelweg niet tot connecten komt.

Mvg

Florus van Loon

Je wireless router zal je netwerk wel vinden, maar vindt je laptop het netwerk wel. Ik denk nl. dat je dat bedoelt.
Rechtsonderin zie je een icoontje, rechtsklikken en netwerkcentrum openen.
Ga na, (aan de linkerkant van het menu) of je beveiligingsinstellingen overeenkomen met de instellingen van je router.

Anders even een UTP kabel aan je laptop en router (LAN poort) en de juiste instellingen toepassen.

Laatst bewerkt:
Deze komen overeen. Verder heb ik nog iets heel raars ondekt, hij sluit op geen enkel netwerk aan. Wat mij wel deed verbazen is dat als ik mijn andriod openstel ik deze wel vind met mijn laptop..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan