Sony Vaio scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

john ross

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Hoi,

ik heb hier een Sony Vaio (type vgn-fw21m) waarvan er een barst in het scherm zit.
Dit scherm is uitgerust met een "dubbele lamp".
Nu ben ik op zoek geweest en blijkt dat er schermen zijn voor dit type notebook met een enkele lamp en die zijn natuurlijk veel goedkoper dan de andere.(ongeveer 150 ipv 250 euro)

Ik vraag me af of er een groot verschil zit tss die twee schermen t.t.z. is eentje
zonder dubbele lamp helder genoeg of wat is het verschil???

p.s. Indien er iemand zo'n laptop heeft die defect is laat het me weten

Gr. Jan

Waarschijnlijk gaat het met 1 lamp niet werken.
Vaak heeft elk model laptop zijn eigen aansluitingen en passen andere schermen bijvoorbeeld er niet op.

Ik zou de gok niet nemen om met 1 lamp te kiezen. De kans dat het niet past is groot en dan is het weggegooid geld.

250 euro voor een scherm valt nog mee... Ik zie ze wel duurder voorbij komen :P

Bedankt voor de reacties

@peter :is dit een universele aansluiting?

T.t.z.:er staat dat het een 30-pin aansluiting is?Zou die passen zelfs al is het een scherm met enkele lamp?

Groetjes Jan

Laatst bewerkt:
Hallo

Neem het zekere voor het onzekere , en neem kontakt op met de verkoper.

"Vermoedelijk" bezit een scherm met enkele backlightlamp de zelfde flatcable aansluiting , maar dan kun je nog steeds niet de beide aanwezige backlight invertor connectors aansluiten.

Een t.f.t. paneel met 1 lamp bezit 1 grote lamp , een t.f.t. paneel met 2 lampen bezit 2 kleinere , de geleverde hoogspanning door de invertor bij 1 lamp is ook veel hoger.

Nooit de laptop opstarten zonder de backlight invertor te hebben aangesloten , de uitgangen dienen te worden belast.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan