Sony VAIO SVE1512E6E geschikt voor games?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cadillaclimo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2013
Laatst bewerkt door een moderator:
De videokaart die erin zit is goed (AMD Radeon HD 7650M)
het ram geheugen is 4gb. Als je op hoge kwaliteit wil spelen zou ik minstens een met 6 nemen.
De processor (Intel Pentium) heb ik niet heel veel verstand van. Maar volgens mij is de intel core i5 beter en de i7 is nog beter.
Als je het puur voor de games doet, dan zou ik een desktop kopen i.p.v een laptop

NEE, dit is zeker geen gamelaptop. Sterker nog, deze laptop is zwaar overprijst.

Als jij wilt gaan gamen op hoge kwaliteit moet je naar zoiets kijken: klikkerdeklik!

Maar dat is veel te ver boven mijn budget! :( Bestaan er geen laptops tussen 600 en 700 euro?

Voor gamen eigenlijk niet. Dan zou je een desktop moeten nemen. Dan heb je voor 700 euro wel een budget game-pc. Die moet je dan samenstellen. Daarmee kunnen andere forumleden vast wel helpen. Ik heb alleen verstand van laptops:o.

Hoi,

Die bestaan :P maar die zijn ook niet echt om te gamen misschien deze een optie

Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Aangezien het hier om een aanschaf gaat:

Topic verplaatst van Spellen-Overige / Algemene vragen ----> Hardware-Laptop (Of de aankoop daarvan).

Succes met je vraag.

Ik raad sowieso aan om Windows 7 te nemen. Ik heb met veel mensen gesproken en de meeste zeiden dat Windows 8 absoluut niet geschikt was om te gamen. Zelf heb ik het helaas nooit geprobeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan