Sony vaio vgn-t2xp probleem drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michaelvg

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Heyhoi

Ik heb opnieuw XP geïnstalleerd op m'n laptop, en nu krijg ik drivers niet geïnstalleerd..

zie de bijlage..

in apparaatbeheer:

-Overige apparaten
---Onbekend apparaat
---Onbekend apparaat
---Onbekend apparaat
---Onbekend apparaat
---Onbekend apparaat

via eigenschappen -> stuurprogramma's opnieuw installeren werkt het niet, of ik doe iets verkeerds..

Heb de drivers gedownload vanaf de site (op mijn andere laptop uiteraard)

kan iemand misschien helpen? of heeft iemand dezelfde laptop, en kan die misschien een iso maken van de drivers cd ?

Bijlagen

• apparaatbeheer.jpg
    apparaatbeheer.jpg
    57,3 KB · Weergaven: 44
Ik bedoelde eigenlijk of je ná de installatie van XP als eerste de CD met de moederborddrivers in de lade hebt gedaan?

Ik bedoelde eigenlijk of je ná de installatie van XP als eerste de CD met de moederborddrivers in de lade hebt gedaan?

ohh sorry :o

maar ik heb de cd niet :( dat is het probleem
misschien heeft iemand dezelfde laptop en kan een iso maken van die cd, dan kom ik wel een heel stuk verder :)

maar zou ook ander op gelost kunnen worden neem ik aan

Zoals je in de bijlage kunt zien zijn er meerdere t2xp modellen. In de link die ik hieronder plaats kom je bij de drivers. Dáár kun je ook de origineel meegeleverde dirvers downloaden, naast eventuele updates.

Klik voor de link en open vooral ook even het hieronder staande plaatje!

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    69,3 KB · Weergaven: 38
Zoals je in de bijlage kunt zien zijn er meerdere t2xp modellen. In de link die ik hieronder plaats kom je bij de drivers. Dáár kun je ook de origineel meegeleverde dirvers downloaden, naast eventuele updates.

Klik voor de link en open vooral ook even het hieronder staande plaatje!

Bedankt, klopt, ik heb de S versie, maar die drivers had ik al gedownload, toch bedankt!

Ondertussen heb ik mijn internet driver aan de praat gekregen en heb ik (bijna) alles up to date! dus straks snel een image maken :thumb:

Bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan