SONY videocamera - DCR-TRV60E memory stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

wergun

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2009
SONY DCR-TRV60E – MEMORY stick error

Sinds enige tijd heb ik een probleem met de originele Memory Stick PRO 256 MB MAGIC GATE van SONY. Deze stick is volgens de compatible list, op de site van Sony, compatible met mijn VIDEO camera SONY DCR-TRV60E. Op willekeurige momenten krijg ik op het LCD panel de message “MEMORY STICK ERROR” of zelfs INCOMPATIBLE”. Het enige wat dan nog helpt is het in en out schuiven van de memory stick, net zolang totdat het weergeven van de error message stopt. Daarna kan ik gewoon weer, zolang als het duurt, fotos wegschrijven. Dit duurt meestal niet lang! De message wordt vaak weergegeven bij het wegschrijven van een foto naar de stick. Mijn andere sticks van 8MB en 64MB hebben zeer sporadisch ook dit probleem. Ik heb de instellingen van de camera al naar de fabriekinstellingen reset, maar zonder resultaat. Een zinvol antwoord van de SONY helpdesk heb ik niet gekregen en een e-mail contact met Sony is niet mogelijk. Heeft iemand een idee wat ik hiermee aan moet ? Is het mogelijk om de software in de camera te updaten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan