SONY W810i

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomaskroon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2007
Berichten
3
Hallo,

Weet iemand hier hoe ik de T-Zones in de standy weg kan halen.. Ik word er hartstikke gek van!!
Als ik aan het bellen ben en ik wil de oproep beëindigen en de ander heeft nét iets eerder opgehangen zit ik alweer op dat internet.. Is er een patch of iets dergelijks beschikbaar dat dat gewoon een link naar het menu wordt ofzo? Of kan dat makkelijker weggehaald worden?

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt!

Groetjes Thomas
 
Jij hebt een aparaat van T-mobile he? Ik heb hetzelfde gehad met mijn (intussen antieke) T630. Het is mij niet gelukt het weg te krijgen. Volgens mij zit het in de firmware ofzo.... Gelukkig heb ik nu een W810i zonder die zooi...
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of dit werkt bij T-Mobile-toestellen, maar je zou dit eens kunnen proberen.

Je zou onder Instellingen, Verbindingen, bij Internetinstellingen een nieuw (nep)profiel kun maken en dit als standaard kunnen selecteren. Als het goed is, kan er dan niet meer automatisch verbinding worden gemaakt.

En op het moment dat je dan wel weer T-zones wil gebruiken, stel je het oorspronkelijke profiel in als standaard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan