sony xperia acro s loopt leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierent

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
Besturingssysteem
Fijnste
Office versie
Doen we nie aan
hallo,

sinds enkele weken heb ik dat mijn sony xperia acro s heel snel leeg is.
Ik weet het de batterij tijd is algemeen niet lang maar ik kon er altijd van 7 tot 23 mee doorgaan en dan was er nog 30% over
en dan deed ik overdag gewoon spelletjes en internet.
nu heb ik helderheid veel lager doe ik bijna geen spelletjes meer en nu is hij rond 15 uur al helemaal leeg terwijl ik bijna niks anders doe dan muziek luisteren (die staat altijd heel de dag aan via oortjes) dus doe ik bijna niks en de mobiel loopt gewoon leeg.
er zijn ook nog geen nieuwe updates beschikbaar.
wat moet ik hiermee doen?
mobiel resetten/formatteren?

Berend

Ga naar "instellingen" van je mobiel en ga vervolgens naar batterij. Hier kun je zien welk programma het meeste invloed heeft op uw mobiel. Als je Wifi niet gebruikt tijdens het luisteren van muziek raad ik het je aan om Wifi uit te schakelen. Daarnaast kun je bij "Instellingen" ook kijken naar het "datagebruik". Als het "datagebruik" erg hoog ligt, raad ik je aan om bepaalde apps die je niet meer gebruikt te verwijderen.

oke dat heb ik gedaan daar zie ik dat mediaserver heel veel verbruikt wat is mediaserver?????
verder com.sonyericsson.music dat is zeker muziek ik wist niet dat die zoveel gebruikteScreenshot_2013-04-09-16-42-34[1].jpg

Met mediaserver kun je mediabestanden delen in je telefoon met andere bestanden via een gedeelde Wifi verbinding.

huh dat doe ik nooit k denk dat ik het beste maar kan resetten want m,n telefoon ligt nu aan oplader verder niks en wordt nogal warm

kan dit ook door een virus komen ik download vaak van apkmania

heb ff avg erop gezet en die heeft een app gevonden als bedreiging en verwijderd

Laatst bewerkt door een moderator:
heb je toevallig hotspot aan?
Ik denk dat wanneer je hotspot uit zet dat je mediaserver ook uit staat. (zoek nog naar extra informatie om mediaserver uit te zetten).

Heb een heleboel personen gevonden met hetzelfde probleem:

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=37298

Op deze site staat hoe je het probleem kunt oplossen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2079879

Er staat onder andere dat een game het kan veroorzaken. Maakt niet uit of het uit staat of aan.
Zoek naar beschadigde bestanden.
Zet synchronisatie uit.

Laatst bewerkt:
@bierent,

Ik heb 3 berichten samengevoegd tot 1 bericht. Als je info in je laatste bericht wilt toevoegen indien er nog niemand heeft gereageerd kun je hiervoor de knop bericht aanpassen gebruiken.

bedankt hiermee probeer ik het op te lossen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan