Sony Xperia S - notificatie van dataverkeer

Status
Niet open voor verdere reacties.

srananmang

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2011
Beste mensen,

Het irriteert mij heel erg dat elke keer wanner ik mijn dataverkeer uitschakel er een notificatie bovenaan mijn scherm(in het notification bar) tevoorschijn komt met de tekst 'mobiel dataverkeer uitgeschakeld'!

Dit probleem had ik ook elke keer wannerf ik de lader uit mijn telefoon haalde, kreeg ik een melding om de stekker uit het stopcontact te halen<<- Dit is verholpen!

Maar ik doe vaak mijn dataverkeer uit en schakel dan over naar Wi-Fi, het berichtje is iriiterent want het gaat ook niet na een paar seconden weg!

Wie kan mij hiermee helpen???

Met het verholpen probleem was het instellingen>apps>drie keer naar rechts sliden(alles)>zoeken naar 'com.sonyericsson.unplugcharger' hierop klikken en hetvinkje weghalen bij 'meldingenweergeven'------- hopelijk kan ikmijn nieuwe irritatie/probleem ook zo makkelijk verhelpen.

Alvast bedankt!

Gr,

$

Ik heb dan geen S, maar bij mij schakelt mijn Z1, net als mijn stokoude Pro, over op WLAN bij thuiskomst. Misschien is dat bij jouw oook zo?

Dit doet hij bij mij ook. Maar ik ben bijna nooit in een WiFi omgeving(alleen thuis) dus vaak wil ik mijn internet gewoon uitzetten, om niet zo snel door me MB's heen te zijn.

$

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien moet je het probleem van een ander kant aanpakken: eerste optie: vergroot je MB's
tweede optie: zet altijd mobiel datagebruik uit, en alleen aan, indien het nodig is.

Ik heb bij mijn dataverbruik limieten ingesteld om niet doorheen te knallen.

Ik moet voor bepaalde redenen altijd online zijn. Ik heb een bundel van 750MB, niet veel, maar daar red ik het wel mee! Ik wil liever een optie om het bericht dat verschijnt te verwijderen/uit te zetten.
Kan iemand mij daarmee helpen?
Alle andere oplossingen waardeer ik maar deze zijn voor mij niet ideaal.

Gr.

$

Laatst bewerkt door een moderator:
Welke versie van Android draai je? Bij mij met Android 4.3 verdwijnt het bericht binnen een paar seconden. Alleen het icoontje blijft.

Trouwens: ik heb data communicatie en WLAN standaard aan staan. Mijn toestel beslist zelf wat het kiest.

Ik draaide vroeger op mijn Xperia Pro CyanogenMod, daar verdwijn de medeling ook binnen een paar seconden. Maar das was CM10, en voor jouw telefoon is er maar CM 9.

Indien je het probleem niet kan oplossen zal ik een nieuw telefoon kopen.

Welke versie van Android draai je? Bij mij met Android 4.3 verdwijnt het bericht binnen een paar seconden. Alleen het icoontje blijft.

Trouwens: ik heb data communicatie en WLAN standaard aan staan. Mijn toestel beslist zelf wat het kiest.

Ik draaide vroeger op mijn Xperia Pro CyanogenMod, daar verdwijn de medeling ook binnen een paar seconden. Maar das was CM10, en voor jouw telefoon is er maar CM 9.

Indien je het probleem niet kan oplossen zal ik een nieuw telefoon kopen.

Nee bij mij verdwijnt het bericht niet, dat is ook het irritante eraan, als het verdween had ik er niet zoveel probleem mee!
Een nieuwe telefoon kopen lijkt mij een beetje te ver gaan. Het lijkt erop dat ik er mee moet leren leven!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan