Soort dropdown?

Status
Niet open voor verdere reacties.

justinos

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Hoihoi,

Ik heb weer een nieuw idee in mijn hoofd voor op mijn website. Waarschijnlijk zal dit javascript zijn maar misschien heeft wat ik nu zoek wel een speciale naam. Als ik alleen dit al weet zou ik al blij zijn zodat ik op google wat rond kan gaan zoeken, ik zou niet weten met wat ik nu op google moet gaan zoeken.

Wat ik wil is dat ik een soort van banner (of gewone tekst) aanklikbaar kan maken en dat er dan (als je het aanklikt) eronder nog extra informatie verschijnt. Extra tekst dus.

uitleg met een plaatje:

vbwe8.png

Alvast bedankt!

Dat is niet precies wat ik bedoel. Zoals op het plaatje te zien is: De bovenste grijze balk moet je zien als een plaatje, wanneer je er op klikt moet er onder dat balkje als het ware tekst uitklappen met e.v.t. een plaatje ernaast etc. Niet als uitleg in een tekstwolkje maar gewoon als tekst op de pagina.

Je klikt dus op het balkje, daaronder verschijnt tekst (klapt uit) en zodra je nog eens op het balkje klikt verdwijnt de tekst weer. Hetzelfde effect dus als dropdown alleen is het niet bedoelt voor links maar tekst...

misschien is dat wel hetzelfde princiepe en kan ik dit ombouwen.. ik ga eens kijken, misschien te vroeg om hulp gevraagd :o

in ieder geval bedankt tot zover :thumb:

Dat is niet precies wat ik bedoel. Zoals op het plaatje te zien is: De bovenste grijze balk moet je zien als een plaatje, wanneer je er op klikt moet er onder dat balkje als het ware tekst uitklappen met e.v.t. een plaatje ernaast etc. Niet als uitleg in een tekstwolkje maar gewoon als tekst op de pagina.

Je klikt dus op het balkje, daaronder verschijnt tekst (klapt uit) en zodra je nog eens op het balkje klikt verdwijnt de tekst weer. Hetzelfde effect dus als dropdown alleen is het niet bedoelt voor links maar tekst...

misschien is dat wel hetzelfde princiepe en kan ik dit ombouwen.. ik ga eens kijken, misschien te vroeg om hulp gevraagd :o

in ieder geval bedankt tot zover :thumb:
Misschien kan je ook iets doen met 'divjes', en de style-optie "hidden"? :)
zoiets :thumb:

Hé, een verschijn ding heb ik voor je, ook met plaatjes.
nav aaajeetee's bericht even op mijn comp gezocht en gevonden

:cool:

Bijlagen

Ik kan het alle 2 heel goed gebruiken en daarmee is dan de vraag opgelost! :thumb:

Bedankt weer voor de duidelijke, snelle en behulpzame reactie's :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan