Soort geheugen

• Onderwerp starter Onderwerp starter hurm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hurm

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Ik heb een AMD 700 ghz met XP en 256 mb geheugen. Het geheugen dat ik heb is ddr. ik heb een bankje uit een andere pc gehaald, die past gewoon in het slot, maar de pc start dan niet meer op. kan een bankje met aan 1 kant de modules in een pc worden geplaatst met een geheugen waar aan 2 kanten de modules zitten, het blijft toch allebei DDR ?

Het zal te maken hebben met "single-sided" of "double-sided" geheugen, kennelijk ondersteund het moederbord niet alle twee.:(

hurm zei:
Ik heb een AMD 700 ghz met XP en 256 mb geheugen. Het geheugen dat ik heb is ddr. ik heb een bankje uit een andere pc gehaald, die past gewoon in het slot, maar de pc start dan niet meer op. kan een bankje met aan 1 kant de modules in een pc worden geplaatst met een geheugen waar aan 2 kanten de modules zitten, het blijft toch allebei DDR ?
Hoi,

Hoeveel Mb is dat andere bankje kan je moederbord dat wel aan".

Modag

Er zit een bankie in van 256, het tweede bankie is ook 256. Kan ik het aanpassen in het bios? Wat info ; 600 megahertz AMD Athlon
128 kilobyte primary memory cache
256 kilobyte secondary memory cache
Board: ECS K7S5A 1.0
Bus Clock: 66 megahertz
BIOS: American Megatrends Inc. 07.00T 04/02/01
256 Megabytes Installed Memory

Slot '0' is Empty
Slot '1' has 256 MB
Slot '2' is Empty
Slot '3' is Empty

Hoi,

Je moederbord kan 1 gig aan dus daar zal het niet aan leggen .Heb je het al eens alleen met die nieuwe alleen geprobeerd werkt het dan wel dan zal het inderdaad te maken hebben met enkel of double sided.

Modag

Ps. in welk slot had je de nieuwe geprobeerd

Modag zei:
Hoi,

Je moederbord kan 1 gig aan dus daar zal het niet aan leggen .Heb je het al eens alleen met die nieuwe alleen geprobeerd werkt het dan wel dan zal het inderdaad te maken hebben met enkel of double sided.

Modag

Ps. in welk slot had je de nieuwe geprobeerd

Ja, heb de "nieuwe"in het oude slot gedaan en toen deed ie het ook niet. Dus in geen van de sloten. Vrees dat het dan toch aan die double en single side ligt.

hurm zei:

Lekker snel joh...:thumb:

Hahaha ik denk dat je wat moet verbeteren...

Jaber zei:
Lekker snel joh...:thumb:

Hahaha ik denk dat je wat moet verbeteren...

Wat is hier nu de bedoeling van?:confused:

Niet iedereen heeft geld over om iets van je gading te kopen, ga lekker op straat mensen afkraken, kun je op een gepaste reactie wachten, hier is het goedkoop om zo te reageren.:thumb:

Lange Pier zei:
Wat is hier nu de bedoeling van?:confused:

Niet iedereen heeft geld over om iets van je gading te kopen, ga lekker op straat mensen afkraken, kun je op een gepaste reactie wachten, hier is het goedkoop om zo te reageren.:thumb:

Hij heeft een foutje gemaakt in zijn eerste bericht..Ik kraak niemand af.. Hij heeft alleen in plaats van 700 Mhz Ghz staan....Ik wil hier verder geen groot probleem van maken...Want dat lost niets op..Voortaan goed kijken !!

Hoho jongelui, geen korte lontjes he. ;) Is idd Mhz, lijkt me wel ff beter ja :D Anyway, weet iemand nu of ik die single naast die double side kan plaatsen? Anders koop ik gewoon die andere.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan