soort html inlog

Status
Niet open voor verdere reacties.

marceltje9

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2012
hoi allemaal weet iemand eeen code als je iets intikt dat je word doorgelinkt als het goed is

gr
marcel

Zou je wat duidelijker kunnen zijn.

Misschien is het handig om stapsgewijs te vermelden wat je graag wilt.

Een inlogsysteem van HTML(opmaaktaal) bestaat niet. Hiervoor heb je PHP en MySQL nodig.
Hiervoor staan om internet genoeg scripts die werken

ik wil graag een balkje dat als ik in die code intikt bijv. koekjes :P als iemand dat intikt dat ie doorgelinkt word naar een bepaalde pagina.

Een inlogsysteem van HTML(opmaaktaal) bestaat niet. Hiervoor heb je PHP en MySQL nodig.
Hiervoor staan om internet genoeg scripts die werken
dat weet ik heb heb het wel eens gezien maar het werkt niet
ik heb een subdomein aleen met html

ik heb ooit eens een script gegezien met nummers type nummer dan ga je naar die pagina

ik kan niewt meer vinden
maar is een soort alaqrm kastje en type een nummer in 1 of 2 en drukt op enter en vliegt naar die pagina

Het is te maken in HTML, maar het vervelende is dat iedereen de 'code' uit de broncode kan lezen.
Het stuk dat je bedoelt zal het juiste enkele knopje doorlinken naar een volgende pagina, en een foute weer naar de eerste. In een frames pagina is dat vervolgens niet te zien in de adresbalk.

Mysql heb je niet per se nodig, aangezien het de opslag is. De juiste codes kunnen prima in een php (of asp of iets dergelijks, zolang het maar een SERVER-side script taal is) opgeslagen worden om te controleren. Je hebt dan niet zoveel flexibiliteit met het kunnen aanpassen van de codes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan