Soortgelijk LineAge 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glacius

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2003
Hey mensen,
Ik heb ooit een spel gehad, LineAge 2, maar ik ben gestopt sinds je daarvoor moest betalen. Zonde, want ik vondt dit echt een supergaaf spel. Weet iemand misschien een soortgelijk spel, multiplayer of singleplayer maakt niet uit, dat wel gratis is om te spelen? (Kopen hoeft niet gratis te zijn hoor :D ). Spellforce is bijvoorbeeld zo'n spel, alleen die heb ik al uitgespeeld.

Voor de mensen die het niet kennen:

LineAge 2

Alvast bedankt :thumb:

Google eens naar Project Entropia / Anarchy Online...

/offtopic\

Ben jij toevallig geregistreerd op digimods.co.uk ?

/offtopic\

Ben jij toevallig geregistreerd op digimods.co.uk ?

Nee, hoezo?

Anarchy lijkt me trouwes wel een interressant spel, ik zal het eens proberen dankje:thumb:
(alhoewel ik togh meer geïnterresseerd ben in fantasy dan in science-fiction, dus meer ideeën zijn altijd welkom)

Laatst bewerkt:
World of Warcraft is natuurlijk een toptitel, alhoewel je er dus wel voor moet betalen.

En ik vroeg me af of je daar geregistreerd bent, omdat iemand daar ook zo heet :).

Guild Wars is nog niet uit maar zal straks geen maandtarieven kennen. Updates zijn ook gratis.

Enige is dus dat je nog heel even geduld moet hebben: de release staat geplanned voor 28 april :)

Dankje dat je me eraan herinnert. Ik heb meegedaan aan de bèta-versie van Guildwars. Alleen volgens mij ging dat wel met maandtarieven komen hoor :confused: Maarja, ik kan er natuurlijk naast zitten :o

Voorzover ik het heb begrepen koop je gewoon het spel en heb je verder geen kosten. De gein is echter dat je later wel extra zogenaamde "chapters" kan kopen, dus eigenlijk bestel je dan een verzameling quests. Dit is niet verplicht.

In de Release FAQ kan je er meer over lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan