soortgelijk programma als newsleecher?

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Berichten
400
kent iemand een soortgelijk programma als newsleecher? maar dan freeware?

Ik heb wel eens begrepen dat newsleecher de beste is klopt dit? (p.s. niet de Nederlandse zuinigheid, maar het simpele feit dat ik geen credit card heb voor mijn betalingen is reden dat ik newsleecher niet heb)


Elke reactie is welkom

ger
 
je kan grabbit gebruiken de freeware versie heeft wel een beperkte zoekfunktie(aantal keren per dag).
 
thnx

Ik had al Grabbit 1.5.1 beta weet jij wellicht ook wat mijn beperkingen zijn.
En dan ook nog een vraag van een andere categorie.
Ik heb een payserver genomen via Eweka, ik heb in de root de server toegevoegd en wachtw. en gebruikersnaam ingetoetst, ik krijg echter geen verbinding bij het retrieven van nieuwsgroepen. Als je mij kunt helpen mag je het zeggen......

thnx anyway
 
ik denk dat een firewall (eventueel van sp2)de poorten blokkeerd dus even op de site van de payserver kijken welke poorten zij gebruiken en deze open zetten.
 
Geplaatst door soetekg
kent iemand een soortgelijk programma als newsleecher? maar dan freeware?

Ik heb wel eens begrepen dat newsleecher de beste is klopt dit? (p.s. niet de Nederlandse zuinigheid, maar het simpele feit dat ik geen credit card heb voor mijn betalingen is reden dat ik newsleecher niet heb)


Elke reactie is welkom

ger

Newsleecher kun je ook betalen via paypal dan heb je geen creditcard nodig maar alleen een bank rek nummer
 
Dank voor je reactie Tazman. Je begrijpt ik ben qua betaaltechnieken nog een conservatief typje.

Wellicht weet je deze ook:

Ik werkte al via Grabbit, de betaalde versie heeft volgens mij beperkingen (aantal headers)
Ik kreeg hem daarentegen wel irect a.d. praat!!!

Newsleecher kreeg ik tot op heden daarentegen niet a.d. praat .

Voor welke zou jij kiezen?
 
Ja zelf ben ik een grote fan van newsleecher ik vindt dit programma door zijn simpele manier van werken gewoon echt fantastisch.

elke betaalde versie van een newsreader heeft zijn beperkingen.
En ja welke newsreader je zelf goed vindt ? smaken verschillen.

Het betalen met paypal gaat erg simpel hoor.

Je moet je eenmailig aanmelden , na het aanmelden krijg je een rekeningnummer te zien met een adres enz erbij dit wordt in feite jouw internet bankrekeningnummer.
Je kunt nu gewoon dmv een overschrijving van jouw eigen bank naar dat rekening nummer geld over maken.
Het duurt ± 5 tot 7 werkdagen voor dat die overschrijving verwerkt is je krijgt daarvan een e-mail van paypal als het geld op je rekening staat.
Daarna kun je met paypal betalen bij bv newsleecher en heb je na betaling binnen 1 minuut een e-mail van newsleecher met je licentienummer.

En ja een beetje conservatief kan ook zeker geen kwaad maar tijden veranderen ;) neem eens een gokje en probeer nieuwe technieken uit.
 
newsleecher

ik ga het uitproberen, hartelijk dank voor je reactie

ger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan