sorry domme fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejobse

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Berichten
722
ik heb op een d schijf (waar alles wat ik download word opgeslagen) de beveileging hoger gezet (toegang van andere gebruikers geweigerd) maar ik ben de admin daar stond alles nog toegankelijk maar nu mag ik er niet in =/ hoe zou ik dat kunnen oplossen?

ik heb aan systeemherstel gedacht maar die staat nu in eens uit om 1 of andere duistere reden
 
aah oeps opnieuw opstarten en dan kan je terug bij de beveiliging tog bedankt :D

maar dan kan ik hier nog een vraag op stellen hoe zet ik mijn beveiliging of hoe zorg ik ervoor dat ik niet kan uploaden uit die map?
 
aah oeps opnieuw opstarten en dan kan je terug bij de beveiliging tog bedankt :D

maar dan kan ik hier nog een vraag op stellen hoe zet ik mijn beveiliging of hoe zorg ik ervoor dat ik niet kan uploaden uit die map?

-rechtermuisknop
-eigenschappen
-tabblad beveiliging
-dan wat met de vinkjes spelen van de bepaalde gebruikers die dan iets niet meer zouden mogen kunnen uploaden/bewerken/...
 
ja, dat had ik dus gedaan maar toen kon ik er zlf niet meer in
 
maar je moet dan de toegang van andere gebruikers niet weigeren maar gewoon een aantal vinkjes verwijderen van al die gebruikers zodat ze niets kunnen lezen/wijzigen,...
 
zou je ook willen zeggen welke vinkjes want ik wil niet nogeens foutje maken :d?
thx
 
je wilt dus gewoon dat niemand er aan kan behalve jij, de admin?

dan moet je volgens mij gewoon alle vinkjes van de andere gebruikers gaan afvinken (van de admin vinkjes blijf je dus gewoon af) ;)
 
f5e72ef7cd11ff49c2e92a64865fd295.jpg
wat moet ik nu doen
 
aah oeps opnieuw opstarten en dan kan je terug bij de beveiliging tog bedankt :D

maar dan kan ik hier nog een vraag op stellen hoe zet ik mijn beveiliging of hoe zorg ik ervoor dat ik niet kan uploaden uit die map?

Uit deze tekst haal ik uit dat jij met bittorrent of 1 of ander p2p programma spullen download, maar niet wilt aanbieden voor upload.

Dit is onmogelijk om met rechten van Windows in te stellen. Als jij namelijk kunt schrijven naar die bestanden (wat nodig is bij downloaden) kun jij ook lezen uit die bestanden (wat nodig is bij afspelen/uitvoeren en uploaden).
Zoiets zou je mogelijk alleen kunnen instellen bij het download programma dat je gebruikt.
 
Dit is onmogelijk om met rechten van Windows in te stellen. Als jij namelijk kunt schrijven naar die bestanden (wat nodig is bij downloaden) kun jij ook lezen uit die bestanden (wat nodig is bij afspelen/uitvoeren en uploaden).
Zoiets zou je mogelijk alleen kunnen instellen bij het download programma dat je gebruikt.

jammer en by bittoreent waar zet ik dat dan uit?
(ooh en als ik in ned zou wonen zou ik er geen probleem mee hebben dat iemand uplood van mijn pc maar ik woon in belgie en kheb zo'n belachelijke limiet van 25 gb de maant=/)
 
Verschilt per programma. En het is ook de vraag of je het helemaal kunt uitzetten, omdat de geest van Bittorrent ook is dat je niet alleen download maar ook upload. Zonder seeds (ofwel uploaders) kun jij immers ook niet downloaden.

Ik verwijder meestal een torrent uit het programma zodra ik een 1:1 ratio heb. Dus ik heb net zoveel geupload als ik gedownload heb. Maar je kunt hem natuurlijk ook eerder verwijderen.
Een andere optie is om je uploadbandbreedte heel laag te zetten.

Voor de juiste instellingen zul je gewoon de instellingen van het programma langs moeten lopen. Zoek eens naar woorden als verbinding/connection, snelheid/speed, overdracht/transfer.
 
maar als je in een bepaalde map dowt je laat de bestanden daar staan en je drukt op dat kruis bij bittorrent dan kunnen ze niet meer uploaden?
 
Jups normaliter wel. Let op soms kun je bij een bittorrent op 2 manieren verwijderen. Bij de ene verwijder je alleen de regel in het programma, bij de ander verwijder je ook het daadwerkelijke bestand.

Ik zou zeggen probeer het eens met een klein bestand :).
 
oh, was dit gewoon het probleem...
Ik ben ook uit belgië hoor en heb eigenlijk ook maar een downloadlimiet van 30 Gb bij fulladsl
Maar eigenlijk zit ik elke maand over die limiet, het is zelfs al eens heel grof geweest dat het 180Gb was als ik me niet vergis :p
De snelheid gaat niet naar beneden ofzo hoeveel ik ook download, misschien een aanrader voor jou ;)

Oja, ook nog, ik gebruik echter niet bittorent maar µtorrent.
Daarmee kan je de uploadlimiet wel instellen tot 1Kb/s wat wel beter zou zijn voor jou denk ik
 
helemaal niets, dat is het juist :p
Ik denk dat daar uiteindelijk wel verandering in zal komen maar nu toch al een jaar dat ik bij fulladsl zit en er niets aan gedaan wordt ;)
 
zal ik eens aan mijn vader doorgeven welke provider? belgacom ?
 
wel, de site heb ik gegeven...
de provider weet ik eigenlijk niet echt, de uitleg staat allemaal op die site als ik me niet vergis :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan