Sorry nog een keer....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Roovers

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2004
Spelletjes opslaan op nokia6230

Ik probeer spelletjes (jar) van mijn pc....naar de map SPELLETJES onder toepassingen in mijn nokia 6230 te krijgen maar ik kan die map niet bereiken via mijn pc.
ik gebruik pc suite via bluetand en infra.
Ik kan ze alleen maar in de map Verzameling stoppen ook onder toepassingen maar hier werken ze niet goed want ik kan niets saven na een gamepje.
En in andere mappen bv galerij kent hij het bestand niet.
Ik kan ze ook niet verplaatsen vanuit de map verzameling naar spelletjes.

Hoe krijg ik spelletjes in de map "SPELLETJES"

Kan iemand mij helpen.

Bedankt, :thumb:

Rob

Laatst bewerkt:
Re: Spelletjes opslaan op nokia6230

Geplaatst door Rob Roovers
Ik probeer spelletjes (jar) van mijn pc....naar de map SPELLETJES onder toepassingen in mijn nokia 6230 te krijgen maar ik kan die map niet bereiken via mijn pc.
ik gebruik pc suite via bluetand en infra.

Ik kan ze alleen maar in de map Verzameling stoppen maar hier werken ze niet goed want ik kan niets saven na een gamepje en hij onthoud ook niet waar ik gebleven ben als de toepassing gesloten wordt spelletjes zoals poker,dopewars of black jack moet je toch op kunnen slaan?.

En in andere mappen bv galerij en op de memory kaart kent hij het bestand niet.
Ik kan ze ook niet verplaatsen vanuit de map verzameling naar spelletjes.

Hoe krijg ik nou spelletjes in de map "SPELLETJES"

Kan iemand mij helpen.

Bedankt, :thumb:

Rob

Misschien ligt het aan de games zelf dat je niet kan opslaan. Je kan ze niet in de map met spelletjes krijgen tenzij je ervoor gaat betalen dan komen ze er wel. Ze zullen niet ineens beter werken als ze in andere map staan.

Tja...

Tja...daar was ik al bang voor, misschien doe ik iets verkeerd want de spelletjes werken op een andere telefoon naar behoren.

Ik gebruik de appl inst. (pc suite 6.5) en ga naar een mapje bv videopoker en hier staan twee bestandjes een jad en jar bestandje.

Met de application installer zie ik alleen het Jar bestandje maar moet ook het JAD bestandje naar de telefoon of niet?
:o
Verder klik ik op de groene pijl en klaar is keesie.......dacht ik!

Mis ik dan nog iets.
Alvast heel vriendelijk bedankt allemaal en sorry voor het andere bericht maar ik kon het niet deleten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan