Sorteer script

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guardian

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2007
Goedendag,

Ik heb een website kunnen bemachtigen (van de webmaster zelf) maar ik wil hier wat aan toevoegen. Dit is een website om "namehack cheaters" te pakken.

Hier onder de site:
http://raycaster.info/hackbuster/index.php

Hier de link naar die van mij:
http://62.163.129.84/hackbuster/index.php

Nou werkt deze site nog niet compleet ik ben er nog mee bezig met de webmaster. Ik zou hier graag een server sorteer pagina bij willen hebben, zodat ik kan zie op wat voor server hoeveel keer daar gecheat is.

Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen (wordt aardig gek van de cheaters van tegenwoordig)

Mvg,
Guardian:cool:

Laatst bewerkt:
Misschien kan je een deel van je code huidige php code laten zien?

Oke dit is de pagina waar het om gaat. ik zou hier graag de server naam willen invoeren en dat die dan naar voren komen.

Dit is de pagina.
http://raycaster.info/hackbuster/saved.php

Ik kon de bron hier niet op het form weergeven omdat deze blijkbaar te groot is.
Als u wat meer nodig heeft hoor ik het wel....

Met vriendelijke groet,
Guardian

als ik het goed begrijp zie je op die pagina het volgende:

Je ziet allemaal reports van namehackers, en als je op zo'n report klikt zie je wie de hacker was en wie er voor de rest allemaal op die server speelde. Klopt dat?

Ik vrees toch dat ik een deel van de code moet zien om je te kunnen helpen. Het lieft zou ik ook nog de structuur van de database zien als dat mogelijk is.

Je kan bestanden als bijlage toevoegen. En als het echt te groot is probeer dan het gedeelte van de code te vinden waar php de gegevens uit de database haalt.

ik heb het niet getest, maar het volgende zou moeten werken:

open saved.php

vind de volgende regel:
PHP:
echo "<li> <a href=\"" . $PHP_SELF . "?id=" . $id . "\">" . htmlspecialchars($title) . "</a></li>";

vervang deze door de volgende code:

PHP:
//////////////////////////// kijken hoeveel keer deze server gehacked is ///////////////////////

$query_2 = "SELECT id, server_addr FROM hacked_names where `id`='$id'";

$result_2 = mysql_query($query_2);
        $num_2=mysql_numrows($result_2);
        $row=mysql_fetch_assoc($result_2);
        $server_addr=$row['server_addr'];

$query_3 = "SELECT id, server_addr FROM hacked_names where `server_addr`='$server_addr'";

$result_3 = mysql_query($query_3);
        $num_3=mysql_numrows($result_3);

//////////////////////////// einde kijken hoeveel keer deze server gehacked is //////////////////////////
        echo "<li> <a href=\"" . $PHP_SELF . "?id=" . $id . "\">" . htmlspecialchars($title) . "</a> $num_3</li>";

succes :thumb:

Super bedankt ik ga dit zo snel mogelijk proberen (zodra ik een aantal hackers gevonden heb)

Nogmaals bedankt :thumb:

met vriendelijke groet,
Guardian

Oke dit is de pagina waar het om gaat. ik zou hier graag de server naam willen invoeren en dat die dan naar voren komen.

ik heb je vraag nog effe een keer gelezen, en het script doet niet helemaal precies wat jij wil. Dit script zet achter elke saved hoeveel keer de server van die saved voorkomt in de lijst. Maar met ctrl+F heb je je servers die je zoekt snel gevonden :D

als er nog vragen zijn hoor ik het wel,

Succes :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan