ger@ld
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 aug 2006
Goedenavond,
Ik ben bezig met een betrekkelijk eenvoudig programma'tje, namelijk een array met getallen sorteren. Er zitten echter twee fouten in die ik er zo niet uit krijg:
Ik gebruik compiler dev-c++. Daar zou het dus ook nog evt. aan kunnen liggen (gebruik hem nog maar net.)
In de bijlage vind je de broncode.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Bij voorbaat dank.
Ik ben bezig met een betrekkelijk eenvoudig programma'tje, namelijk een array met getallen sorteren. Er zitten echter twee fouten in die ik er zo niet uit krijg:
- De functie sorteer_aflopend() werkt niet correct. Er wordt goed gesorteerd (de ingegeven array), maar het kleinste getal dat wordt ingevoerd wordt steeds vervangen door een ENORM getal. Ik kom er maar niet achter waarom (dacht eigenlijk aan verwijzingen van pointers e.d.)
- als ik 8 of meer waarden laat sorteren, krijg ik aan het eind van het programma (als het programma normaal "gewoon" afsluit) een "Rapport verzenden" foutmelding (van windows xp). Dit vind ik vaag.
Ik gebruik compiler dev-c++. Daar zou het dus ook nog evt. aan kunnen liggen (gebruik hem nog maar net.)
In de bijlage vind je de broncode.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Bij voorbaat dank.