• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Sorteren en Plannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Developer

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2013
Goede dag allemaal,

Ik heb een vraag je .. (zie voorbeeld bestand)
Het is de bedoeling dat als je in E19 een datum invult er in het daaronder (even snel) opgestelde schema te zien krijgt alle orders van het blad orders .. die voldoen aan die datum (Colom c) Hoe doe ik dit ?

verder is het de bedoeling dat wanneer ik een van de orders die dan in Blad Planning staan, invoer in E3 of E4 de gegevens komen te staan in de daarachter liggende kolommen (dit week ik dus wel)
maar hoe kan ik er dan voor zorgen dat deze gegevens in het overzicht, niet meer zichtbaar worden (dus tekst kleur veranderen in Wit denk ik)

Als iemand me hier mee zou kunnen helpen dan zou ik een aardig stuk opgeschoten zijn met het geen ik wil bereiken.
Alvast bedankt voor jullie feedback.

Bekijk bijlage Voorbeeld Planning.xlsx

Jean Paul, Dank je voor je hele goede voorzet.
1 klein puntje .. als je bijvoorbeeld order : 62110 op de planning heb ingedeeld,
dan zou deze uit de nog in te delen orders moeten verdwijnen (of onzichtbaar worden doordat de tekst dan wit word !)
zou je dit ook nog voor elkaar kunnen krijgen denk je ?

Hoor / zie het graag van je
Dank zover voor je hulp

Met een stukje Vba-code kom ik tot dit resultaat.
Als het met niet meer cellen gaat dan E3:E4 (i.v.m. WorksheetFunction.Max).

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan