Sorteren, groeperen en automatisch per groep exporteren...?

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Martyin,

Helaas hebben wij geen inzage van de inhoud van jouw bestand. Dan wordt het natuurlijk wel een beetje gissen wat er fout gaat.

In het instructiefilmpje worden er een aantal beperkingen aangegeven. Allereerst een opsomming van tekens die niet gebruikt mogen worden. Vervolgens is er ook een beperking op het aantal kolommen en rijen. Heb je daar al goed naar gekeken. De verwijzing naar de Excel bibliotheek heb je al gemaakt. Maar de verwijzing naar "Microsoft ActiveX Data Object 2.1 Libary" (ook al genoemd door Michel) heb ik niet gezien.

Heb je ook al nagekeken of je de libary (zie vetgedrukte tekst hierboven) al in de verwijzingen hebt geselecteerd?

Heb je ook al nagekeken of je de libary (zie vetgedrukte tekst hierboven) al in de verwijzingen hebt geselecteerd?

Heb ik een keer gedaan... daar zit geen probleem.
De hele zaak werkt ook al. Lees mijn laatste berichten.
Het mechanisme is ok.
Wat er niet loopt is automatisch Formatteren van de Excel bestanden als ze geproduceerd worden.

Ik weet gewoon niet waar ik die code neer moet plakken en wat voor code het moet zijn.
Wat ik wel weet is dat het deel onderaan voor losse tabbladen helemaal werkt naar behoren.
Het gaat alleen mis bij het exporteren naar losse bestanden. (heb ik ook al eerder verteld)
Ik hoop dat het nog allemaal te begrijpen is. Anders begin ik een nieuw topic met een compleet andere insteek. :d

Het gaat concreet dus alleen om het automatisch formatteren van de te produceren excel bestanden.

1 bestand met tabbladen lukt al. Die code staat onderaan.

Dankje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan