Ik heb een redelijk ingewikkelde vraag denk ik. Ik moet van bijgevoegd document (via WeTransfer) een ranking maken. Eerst moeten de clubs gesorteerd worden met 0 tekorten (kolom DN) op het aantal punten dat ze hebben gehaald (kolom CU). Vervolgens moeten de clubs komen met 1 tekort (opnieuw kolom DN) met het meeste punten (kolom CU) eerst.
Dan komt de moeilijkheid. Clubs met 2 tekorten binnen dezelfde categorie (dwz als er 2 staat in 1 van volgende kolommen: CZ; DB; DF; DM en 2 in kolom DN) volgen dan.
Dan komen de clubs met 2 tekorten binnen dezelfde categorie (dwz als er 2 staat in 1 van volgende kolommen: CZ; DB; DF; DM en 2 in kolom DN) gerangschikt op punten (kolom CU)
Dan komen de clubs met 3 tekorten met maximaal 2 tekorten binnen dezelfde categorie (dwz als er 2 staat in 1 van volgende kolommen: CZ; DB; DF; DM en 2 in kolom DN) gerangschikt op punten (kolom CU)
Dan komen de clubs met 4 tekorten met maximaal 2 tekorten binnen dezelfde categorie (dwz als er 2 staat in 1 van volgende kolommen: CZ; DB; DF; DM en 2 in kolom DN) gerangschikt op punten
Dan komen de clubs met 4 tekorten met meer dan 2 tekorten binnen dezelfde categorie (dwz als er 3 staat in 1 van volgende kolommen: CZ; DB; DF; DM en 2 in kolom DN) gerangschikt op punten
Dan komen de clubs met 5 tekorten gerangschikt op punten
Dan komen de clubs met 6 tekorten gerangschikt op punten
Dan komen de clubs met 7 tekorten gerangschikt op punten
...
Eventueel meer info in het Word-Document
http://we.tl/e8HHfRWFat
Bekijk bijlage Labels.docx
Bedankt alvast! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Dan komt de moeilijkheid. Clubs met 2 tekorten binnen dezelfde categorie (dwz als er 2 staat in 1 van volgende kolommen: CZ; DB; DF; DM en 2 in kolom DN) volgen dan.
Dan komen de clubs met 2 tekorten binnen dezelfde categorie (dwz als er 2 staat in 1 van volgende kolommen: CZ; DB; DF; DM en 2 in kolom DN) gerangschikt op punten (kolom CU)
Dan komen de clubs met 3 tekorten met maximaal 2 tekorten binnen dezelfde categorie (dwz als er 2 staat in 1 van volgende kolommen: CZ; DB; DF; DM en 2 in kolom DN) gerangschikt op punten (kolom CU)
Dan komen de clubs met 4 tekorten met maximaal 2 tekorten binnen dezelfde categorie (dwz als er 2 staat in 1 van volgende kolommen: CZ; DB; DF; DM en 2 in kolom DN) gerangschikt op punten
Dan komen de clubs met 4 tekorten met meer dan 2 tekorten binnen dezelfde categorie (dwz als er 3 staat in 1 van volgende kolommen: CZ; DB; DF; DM en 2 in kolom DN) gerangschikt op punten
Dan komen de clubs met 5 tekorten gerangschikt op punten
Dan komen de clubs met 6 tekorten gerangschikt op punten
Dan komen de clubs met 7 tekorten gerangschikt op punten
...
Eventueel meer info in het Word-Document
http://we.tl/e8HHfRWFat
Bekijk bijlage Labels.docx
Bedankt alvast! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.