plainme
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 okt 2009
Beste Amici,
Hier nog een vraagje
Ik dien een rittentabel aan te maken voor onze busbegeleider.
Nu is het zo dat er in kolom A een rit nummer dient te worden ingegeven en het is op dat nr dat er dient te worden gesorteerd naar kolom M t.e.m. AP
De bedoeling is dus dat wanneer er bvb
op maandag rit 478 wordt ingegeven dat het totaal uren voor deze rit dient te worden geplaatst in kolom AE
op dinsdag rit 460 wordt ingegeven dat het totaal uren voor deze rit dient te worden geplaatst in kolom M
op woensdag rit 460 wordt ingegeven dat het totaal uren voor deze rit dient te worden geplaatst in kolom M ( onder vorige ingave dat is! ) maw dit dient onder de eerstvolgende leeg rij te komen.
Enz...
Bladje in bijlage maakt veel duidelijk denk ik.
Alvast een ferme bedankt voor de hulp.
mvg,
Marc
Bekijk bijlage HM rittenblad.xlsx
Hier nog een vraagje

Ik dien een rittentabel aan te maken voor onze busbegeleider.
Nu is het zo dat er in kolom A een rit nummer dient te worden ingegeven en het is op dat nr dat er dient te worden gesorteerd naar kolom M t.e.m. AP
De bedoeling is dus dat wanneer er bvb
op maandag rit 478 wordt ingegeven dat het totaal uren voor deze rit dient te worden geplaatst in kolom AE
op dinsdag rit 460 wordt ingegeven dat het totaal uren voor deze rit dient te worden geplaatst in kolom M
op woensdag rit 460 wordt ingegeven dat het totaal uren voor deze rit dient te worden geplaatst in kolom M ( onder vorige ingave dat is! ) maw dit dient onder de eerstvolgende leeg rij te komen.
Enz...
Bladje in bijlage maakt veel duidelijk denk ik.
Alvast een ferme bedankt voor de hulp.
mvg,
Marc
Bekijk bijlage HM rittenblad.xlsx