Hallo geachte lezer(es)
Mogelijk heb ik een domme vraag, maar ik kan mij heden slecht concentren.
Ik heb in Excel een werkblad, waarop meerdere kolommem staan.
Nu wil ik alleen de 3 adreskolommen E,F,G sorteren en de rest laten zoals het nu staat.
Als ik de naamkolom wil sorteren staan de telefoonnummers en adressen fout, gelukkig heb ik wel kopieën.
Hopelijk kan het éénvoudig zonder VBA.
Alvast mijn dank
Rob
p.s. bijlage is een voorbeeld en alleen de groene kolommen wens ik te sorteren waarbij de gegevens bij elkaar blijven.
Mogelijk heb ik een domme vraag, maar ik kan mij heden slecht concentren.
Ik heb in Excel een werkblad, waarop meerdere kolommem staan.
Nu wil ik alleen de 3 adreskolommen E,F,G sorteren en de rest laten zoals het nu staat.
Als ik de naamkolom wil sorteren staan de telefoonnummers en adressen fout, gelukkig heb ik wel kopieën.
Hopelijk kan het éénvoudig zonder VBA.
Alvast mijn dank
Rob
p.s. bijlage is een voorbeeld en alleen de groene kolommen wens ik te sorteren waarbij de gegevens bij elkaar blijven.