• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Sorteren van namen a.d.h.v. 2 criteria

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mackmora

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2006
Berichten
7
Beste mensen,

Ik ben bezig voor werk om een spreadsheet te maken zodat ik een oude versie van een recept met een nieuwere kan vergelijken.

Ik heb al een stuk dat aangeeft of de hoeveelheid hetzelfde is (zie rij 1en 0en), en een rij die aangeeft of de naam van het product hetzelfde is of de locatie ervan.

Nou is mijn vraag of het mogelijk is dat alle producten (A...... nummers) met hoeveelheden in eenzelfde mix gesorteerd kunnen worden op naam met de hoeveelheden erbij.

Criteria 1: Als mix X heeft getal dan naam product zoeken in oud recept en zelfde locatie toepassen.
Criteria 2: Als naam product niet in zelfde mix voorkomt, dan onderaan aan betreffende mix toevoegen.

Helaas kan ik hier geen bestanden uploaden, uitgesteld tot vanavond.
Het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad om het bestand door te sturen omdat IT het me moeilijk maakte, ik hoop vanavond tijd te hebben hiervoor.
Ik krijg ERROR 2308 als ik bijlage wil toevoegen? hulp hiervoor.

MvG Giel Kessels
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan